فیله کمر

فیله کمر

آموزش کامل حرکت فیله کمر

هدف:

بخش پایینی پشت

شروع:

نیمکت را طوری تنظیم کنید که لبه آن در ناحیه مفصل لگن قرار بگیرد. مچ پاها را زیر بالشتک های پایینی قلاب کرده و بدن را در یک خط مستقیم نگه دارید. وزنه را مقابل سینه بگیرید.

اجرا:

از کمر به پایین خم شوید طوری که زاویه تنه نسبت به پاها ۹۰ درجه شود. سپس با کنترل کامل تنه را بالا بکشید.

نکته:

اگر این حرکت را قبلا تجربه نکرده اید باید بدانید فشار وارد روی عضلات این بخش از پش بسیار شبیه کمر درد است اما اگر حرکت را صحیح انجام داده باشید جای نگرانی نیست و مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.

منبع : ایرانی فیتنس

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.