بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
فلای معکوس بهتر است یا نشر دمبل خم





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۴ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

فلای معکوس بهتر است یا نشر دمبل خم

1201

فلای معکوس بهتر است یا نشر دمبل خم

فلای معکوس

احتمالا رایج ترین حرکت تمرین نیست اما وقتی به این دستگاه می رسید باید چند اصلاح ساده و ضروری را انجام دهید.
اول از همه اینکه تشک سینه اغلب به جلو و عقب تنطیم است در نتیجه طوری آن را تنطیم کنید که وقتی سینه را تکیه می دهید بازوها  صاف باشند و دستگیره ها را بگیرند.


همچنین باید ارتفاع صندلی را درست کنیم تا مطمئن شوید که در طول حرکت بازوها موازی زمین قرار میگیرند و در حالت ایده آل هم راستا با شانه هستند و تنظیم آخر اینکه اکثر دستگاه ها اجازه می دهند دامنه حرکت را تنظیم کنید و در این راستا باید کاری کنید که در شروع جرکت بازو ها جلوی سینه قرار بگیرند مهم است که بازو ها در طول حرکت اندکیخمیده حفط شوند اغلب اوقات میبینید کسانی که آرنج ها را صاف می کنند و با این کار پست بازو ها را درگیر می کنند و در نتیجه تمرکز از روی پشت سرشانه کاهش پیدا می کند.
نشر خم

این حرکت تک مفصلی ویژه بخش پشتی شانه احتمالا اواخر جلسه تمرین سرشانه اجرامی شود و قبل از آن پرس سرشانه ، کول هالتر و نشر از جانب را انجام می دهید.

نکته مهم درباره نشر خم این است که همه جا قابل اجراست . می توانید با دمبل یا کابل آن را اجرا کنید و همچنین قابل اجرا به صورت تک دست و جفت دست است. برای آنکه بدن در حالت ایمن حفظ کنید اندکی خمیدگی کنید و قوس پشت را رعایت کنید و سینه را بیرون دهید . سعی کنید  از نگاه کردن خود در آینه حین اجرای حرکت خود داری کنید چون باعث می شود به مهره های گردن فشار وارد شود.

بعضی ها این اشتباه را مرتکب می شوند که گردن را بیش از حد در فشار می گذارند. بهترین حالت این است که نگاه خود را به یک نقطه چند سانتی متری جلوتر از بدن روی زمین خیره کنید تا ستون فقرات و گردن در راستای طبیعی قرار بگیرد.
حرکت بهتر: فلای
وقتی که بحث از فشار تفکیکی روی بخش پشتی شانه است کمتر حرکتی می تواند مثل فلای معکوس تاثیر گذار باشد . وقتی که با حرکت نشر خم مقایسه می شود فلای معکوس نیاز به تمرکز روی دیگر عناصر به غیر از پشت شانه را حذف می کند.

جایی که نشر خم نیاز به تعادل کلی بدن دارد فلای معکوس هیچ نیازی به صرف انرژی برای تعادل ندارد و همه انرژی صرف فشار روی پشت سرشانه می شود. توصیه می شود یک هفته در میان فلای معکوس را هم در کنار نشر خم اجرا کنید تا در پشت شانه به توسعه بهتری برسید.

منبع : تک اندام

نظر خود را بگذارید


نُه + = 12

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز