بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
غفلت بی دلیل از بعضی عضله ها





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۵ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

غفلت بی دلیل از بعضی عضله ها

961

 غفلت بی دلیل از بعضی عضله ها

بدنسازان اغلب از سینه و بازو غافل نمی شوند. در مقابل از یک فرد کاملاً مبتدی تا کسانی که هزاران جلسه تمرین را پشت سر گذاشته اند، بسیاری از بدنسازان  از تمرینات هوازی ، تمرینات کششی ، و تمرین شکم غفلت می کنند؛ شاید هیچ جایی هم برای بخشهای کوچکتری مثل ساعد و ساق در تمرینشان در نظر نگیرند. شاید دلیلش این است که هیچ یک از اینها لذت پمپ خونی را که با جلو بازو دمبل یا پرس سینه نصیبتان می شود را بدنبال ندارند  ولی احتمالاً حواس تان نیست که به این ترتیب از برخی اجزاء یک بدن کامل غافل شده اید وتوسعه کلی بدنتان را تا چه حدی محدود کرده اید.!

به همه بخشهای بدن به اندازه کافی اهمیت دهید. زمان و مقدار تمرین کافی را در برنامه تان برای عضلات شکم ، ساق ، ساعد ، فیله و ترپز در نظر بگیرید. در واقع ، شکم و ساق را می توان با فرکانسی بیش از هر بخش دیگری از بدن تمرین داد ،  مشابه همین همواره زمان کافی برای تمرین هوازی اختصاص دهید ، بجای اینکه با بهانه های مختلف از زیر آن شانه خالی کنید.

برای هر بخش بدن برنامه مستقلی در نظر بگیرید. مثلاً بجای « تمرین پا» یک برنامه تمرین همسترینگ و یک برنامه تمرین ساق داشته باشید ، که حتی اگر به ترتیب و پشت سر هم اجرا شوند هم اشکالی ندارد. مشابه همین ، برای عضلات ترپز هم یک برنامه جداگانه طراحی کنید که تنها در پایان تمرین سرشانه با یک حرکت ترپز بی اهمیت و بی تمرکز، خود را توجیه نکنید که روی ترپز هم کار کردید .

راهی پیدا کنید برای کار روی عضلانی که اغلب از تمرینشان طفره می روید، از جمله شکم . مثلا در صورت کمبود وقت می توانید ست های شکم را در زمان استراحت بین ست های دیگر بخش های بدن اجرا کنید.

منبع : Muscle & Fitness

نظر خود را بگذارید


چهار × = 8

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز