بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
عضلات پشت پای کم حجم و راه درمان آن





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

عضلات پشت پای کم حجم و راه درمان آن

1617

 عضلات پشت پای کم حجم و راه درمان آن

این یکی دیگر از مشکلات رایج بین بدنسازان است. پاهایی که از جلو حجیم و آماده بنظر می آیند و از کنار یا پشت بسیار نامتناسب . دلیل چنین مشکلی عدم رشد کافی و تفکیک لازم در عضلات همسترینگ است. این گونه پاها فقط از یک زاویه خوب بنظر می آیند. و در نمای بغل زیبا به نظر نمی رسند فکر میکنید راه درمان این مشکل چیست ؟ توجه شما را به مقاله زیر جلب می کنیم.

درمان

– عضلات چهارسر و همسترینگ را بطور مجزا یا قبل از دیگر عضلات در برنامه تمرین قرار دهید تا بتوانید بیشترین تمرکز و توجه را صرف آن کنید.

– حجم تمرین عضلات چهارسر را کاهش ندهید مگر اینکه عدم تناسب بین جلو پا و پشت پایتان بسیار زیاد باشد.

– همسترینگ به نسبت بسیاری از دیگر بخش های بدن از جمله جلو بازو عضله بزرگی به حساب می آید و اغلب مقدار تمرین در نظر گرفته شده برای این بخش ناکافی است. مطمئن شوید که عضلات پشت پا را با مقدار کافی حجم و شدت تمرین تحت فشار قرار دهید.

– گاهی ضعف همسترینگ با ضعف عضلات سرینی ( باسن ) همراه است. در این صورت می توانید در برنامه چهار سر از انواع حرکت لانگ استفاده کنید.

-در روز تمرین همسترینگ از تمرینات هوازی خودداری کنید چرا که باعث تخلیه توان و انرژی در این بخش خواهد شد.
 عضلات پشت پای کم حجم و راه درمان آن
– بطور متناوب از دستگاه های مختلف پشت پا ( خوابیده ، نشسته یا ایستاده ) و الگوی تکرارهای مختلف استفاده کنید. پس از هر سه جلسه تمرین یکبار در آخرین ست پشت پا با دستگاه از ست های نزولی دو تا چهار مرحله ای با ۱۰ تکرار استفاده کنید. ( اجرای ۱۰ تکرار ، کاهش وزنه و اجرای ۱۰ تکرار دیگر و ادامه این روند تا چهار بار).

برنامه افزایش دهنده حجم پشت پا

حرکت                                                    ست                       تکرار

پشت پا خوابیده با دستگاه                              ۵                         ۱۰-۸

پشت پا با دستگاه نشسته یا ایستاده              ۴                         ۱۲-۱۰

لیفت پشت پا با هالتر                                    ۴                         ۱۵-۱۲

نظر خود را بگذارید


نُه − 3 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز