بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
عضلات بین بازوها و شانه‌ها را تقویت کنید





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۷ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

عضلات بین بازوها و شانه‌ها را تقویت کنید

509

عضلات بین بازوها و شانه‌هاعضلات بین بازو و شانه‌ در قسمت پشت، عضلات قدرتمندی هستند که در هر حرکتی نقش دارند. در این شماره چند تمرین برای تقویت این عضلات برایتان در نظر گرفته‌ایم. عضلات ذوزنقه‌شکل پشت بدن عضلات مهمی‌اند که آماده بودنشان اهمیت بسیار دارد.
تمرینا مورد نظر نیاز به یک سالن بدنسازی دارند در نهایت و با انجام این تمرینات قدرت جسمیتان افزایش پیدا می‌کند. هزینه‌ای را که صرف کرده‌اید تا اندام متناسب بسازید چند برابر می‌شود.
▪ توصیه ۱: یک دقیقه همه بدنتان را گرم کنید، دور سالن بدوید، با چرخش دست‌ها از مفصل بازو، شانه‌ها را نیز گرم کنید.
▪ توصیه ۲: دامنه حرکتتان را گسترش دهید. از انعطاف و کشش بدن جلوگیری نکنید.
▪ توصیه ۳: حداقل هفته‌ای ۱بار و حداکثر ۲بار این تمرینات را داشته باشید.
● کشش تا زیر چانه
سه مرتبه و هر مرتبه ۱۵ بار تکرار، از ۱۰ تا ۳۰ کیلوگرم متناسب با شرایط بدنیتان شروع کنید. بین هر سری ۲ دقیقه استراحت داشته باشید.
▪ حرکت: بازوها کشیده به سمت پائین، آرنج‌ها به سمت بالا قرار می‌گیرند و تمرین در این قسمت تمام است.
▪ توصیه: در طول کشش پشت صاف، پاها اندکی از ناحیه زانو خم شوند.
▪ تنفس: در بالا بردن بازدم و در پائین آوردن دم داشته باشید.
● تمرین۲: Rowingback
سه مرتبه و هر مرتبه ۱۵بار تکرار کنید. از ۵ تا ۲۰ کیلوگرم متناسب با شرایط فیزیکی بدنتان وزنه قرار دهید و دو دقیقه استراحت بین هر سری داشته باشید.
▪ حرکت: آرنج‌ها را به سمت بالا ببرید. میله پشت بدن قرار می‌گیرد.
▪ توصیه: جای دست را تغییر دهید.
▪ تنفس: در بالا بردن بازدم و هنگام پائین آوردن دم داشته باشید.
● تمرین ۳: میله در دست شانه‌هایتان را بالا بیندازید
سه مرتبه و هر مرتبه ۲۵ بار تکرار کنید، از ۲۵۰ تا ۵۰ کیلوگرم متناسب با شرایط‌ بدنتان وزنه بردارید. بین هر سری ۲ دقیقه استراحت داشته باشید.
▪ حرکت: بازوها کشیده، شانه‌ها را بالا ببرید، میله بسیار نزدیک بدن باید قرار بگیرد.
▪ توصیه: شانه‌ها را به جلو یا پشت بچرخانید.
▪ تنفس: در بالا بردن بازدم و در پائین آوردن دم داشته باشید.
منبع: ویستا

نظر خود را بگذارید


+ هشت = 14

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز