بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
شیوه صحیح یک حرکت پر مصرف برای زیر شکم





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۲۸ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

شیوه صحیح یک حرکت پر مصرف برای زیر شکم

6361

 شیوه صحیح یک حرکت پر مصرف برای زیر شکم

اگر بخش تحتانی عضلات شکم تان به حرکت شکم خلبانی یا همان بالا کشیدن پاها در حالت آویزان جواب نمی دهد، شاید لازم باشد که پاها را اندکی بالاتر از حد معمول بکشید تا به نتیجه دلخواه برسید. برای توسعه بخش پائینی عضلات شکم حرکات خوب زیادی در کنار شکم خلبانی وجود دارد که از جمله آنها می توان به کرانچ معکوس و بالا بردن لگن اشاره کرد. در حالی که شکم خلبانی یکی از بهترین حرکات زیر شکم است (به واسطه عمودی بودن بدن فشار روی بخش پائینی شکم به حداکثر می رسد).

با این مقدمه، باید گفت که شکم خلبانی تنها وقتی موًثر است که به درستی اجرا شود. خطایی که اکثر بدنسازان حین انجام این حرکت مرتکب می شوند، این است که پاها را تا حد موازی با زمین بالا می کشند و پس از آن به بخش شروع باز می گردند. این محدوده حرکت باعث می شود حرکت مذکور برای فلکسورهای لگن موًثر باشد نه برای عضلات تحتانی شکم برای هدف گیری بخش پائیینی شکم باید تا حداکثر ممکن پاها را از حد موازی با زمین بالا می کشند و پس از آن به بخش شروع باز می گردند.

این محدوده حرکت باعث می شود حرکت مذکور برای فلکسورهای لگن موًثر باشد نه برای عضلات تحتانی شکم برای هدف گیری بخش پائینی شکم باید تا حداکثر ممکن پاها را از حد موازی با زمین بالاتر بکشید. برای این شکل اجرایی این اقدامات را انجام دهید: روی میز شکم خلبانی قرار بگیرید و بدن را در حالت آویزان حفظ کنید (یا می توانید از بارفیکس هم آویزان شوید) و پاها را صاف زیر بدن نگهدارید. پس از آن پاها را تا حداکثر ممکن بالا بکشید. هدف این است که پاها به حدی برسند که مستقیم به طرف سقف اشاره کنند. این دامنه حرکت باعث به حداکثر رسیدن درگیری فیبرهای تحتانی شکم می شود. این وضعیت را یک ثانیه در هر تکرار حفظ کنید و سپس به آرامی به بخش شروع حرکت باز گردید. همواره بخش منفی حرکت را آهسته تر اجرا کنید و روی فیبرهای پائین شکم حداکثر تمرکز را خرج دهید تا برای رشد بهتر تحریک شوند.

 شیوه صحیح یک حرکت پر مصرف برای زیر شکم
زمانی که به حالت شروع باز گشتید تکرار بعدی را آغاز کنید. از آنجایی که بخش پائینی عضلات شکم استعداد دارند نقطه ضعف در کل ۶ تکه شکم باشند ( اگر دقت کنید اکثر بدنسازان تکه های بالایی شکم شان خوب و توسعه یافته است اما در بخش تحتانی ضعف دارند) لازم است این حرکت را ابتدای تمرین شکم جای داده و با انرژی اجرا کنید. برنامه تمرینی که مشاهده می کنید ویژه بخش تحتانی عضلات شکم است.

برنامه  تمرین شکم

حرکت               استراحت (دقیقه)           تکرار             ست

شکم خلبانی                          ۱               ناتوانی           ۳

کرانچ چرخشی میز شیبدار      ۱                ناتوانی           ۳

حرکت تبر زدن با کابل          ۱               ۲۰-۱۵           ۳

منبع : jafarpoor.com

نظر خود را بگذارید


1 + = شش

۲ دیدگاه برای “شیوه صحیح یک حرکت پر مصرف برای زیر شکم”

  1. بهروز می‌گه:

    من بدنم خوبه بقیه اعضلاتم هم نسبت به بدنم خوبه فقط یه کمی شکم دارم البته شکم هم کار میکنم خلبانی هم میزنم ولی زیاد راضی نیستم یه راه حل لطفا

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز