تشریح حرکات بدنسازی | تمرین

شکم خلبانی

On

شکم خلبانی

آموزش کامل حرکت شکم خلبانی

هدف:

عضله های پایین شکم

اجرا:

میله ها را بگیرید بطوری که کف دستها روبروی بکدیگر باشند. برای ایمنی بیشتر شست را به دور انگشتانتان قلاب کنید،پاها را به هم بچسبانید،شکم و شانه را کاملا سفت نگه دارید و از تاب خوردن بدن جلوگیری کنید. حالا هر دو پا را تا جایی که امکان دارد بالا بیاورید. در نقطه اوج حرکت چند لحظه مکث کنید و به آرامی پاها را پایین بیاورید.

نکته:

هنگامی که پاها با زمین موازی می شوند حرکت را متوقف نکنید، پاها را تا جایی که امکان دارد بالا بیاورید تا فشار بیشتری به عضلات پایین شکم وارد شود.

منبع : ایرانی فیتنس

About احسان اخلاق منش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *