بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
شش ورزش برتر برای کالری‌سوزی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۲۸ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

شش ورزش برتر برای کالری‌سوزی

1422

شش ورزش برتر برای کالری‌سوزی
با اینکه کم کردن وزن یک فرمول اسرارآمیز دارد (به همین سادگی: باید بیشتر از مقداری که کالری مصرف می‌کنید، کالری بسوزانید)، اما روش‌های هوشمندانه‌تر و سریعتری هم برای رسیدن به اهدافتان وجود دارد. ۶ ورزش زیر، کارآمدترین تمرینات ورزشی برای کالری‌سوزی و لاغری شناخته شده‌اند. یکی از این ورزش‌ها یا ترکیبی از چند مورد را به طور منظم انجام دهید و خودتان شاهد پایین آمدن سریع وزنتان باشید.

کیک‌بوکسینگ: ۸۰۰ کالری در هر ساعت

کیک‌بوکسینگ ورزشی بسیار عالی است که روی کل بدن کار می‌کند  چون باید از همه گروه‌های عضلانی اصلی بدن استفاده کنید و تمرینات اینتروال را هم شامل می‌شود. ضربان قلب شما چندین بار درطول جلسه تمرین بالا رفته و ثابت می‌شود که برای کم کردن وزن بسیار عالی است.

دوچرخه‌سواری یا اسپینینگ: ۷۰۰ کالری در هر ساعت

با شرکت در کلاس‌های اسپینینگ یا دوچرخه سواری در هوای آزاد تا ۷۰۰ کالری در ساعت بسوزانید. فقط باید دقت کنید که در ساعت ۲۲ تا ۲۵ کیلومتر راه بروید تا ۷۰۰ کالری را کامل بسوزانید.
زومبا: ۵۰۰ کالری یا بیشتر در هر ساعت

چه کسی فکر می‌کرد که با یک ساعت رقصیدن بتواند همچنین نتیجه‌ای بگیرد؟ این نوع رقص لاتین که از اصول و قواعد اینتروال و تمرینات استقامتی بهره می‌گیرد، متابولیسم شما را تاحد قابل‌توجهی بالا میبرد. اما در این مورد هم مثل هر برنامه تناسب‌اندام دیگر، مقدار کالری مصرف شده، برحسب سن، جنسیت، وزن، سطح تناسب‌اندام کنونی، و شدت تمرین در افراد مختلف متفاوت است. بااینحال مفرح بودن این تمرین همراه با فواید زیادی که برای کاهش وزن دارد آنرا به یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها تبدیل کرده است.
طناب زدن: ۷۸۰ کالری در هر ساعت

فقط ۱۰ دقیقه زمان دارید؟ با این وقت کم هم می‌توانید کالری‌سوزی کنید. این فعالیت که باعث می‌شود در هر ۱۰ دقیقه ۱۳۰ کالری بسوزانید، برای لاغری بسیار موثر است. برای سوزاندن همین میزان کالری باید با سرعت ۸ دقیقه در مایل بدوید. به همین دلیل طناب زدن روش بسیار خوبی برای شروع یک برنامه وزشی برای تناسب‌اندام برای آندسته از افرادی است که استقامت لازم برای حفظ سرعت بالا در دویدن به مدت طولانی را ندارند. ماهیت این فعالیت به طریقی است که علاوه بر کالری سوزی بر توده استخوانی خود افزوده و سلامت استخوان‌هایتان را هم بالا می‌برید.

شش ورزش برتر برای کالری‌سوزی
استپ ایروبیک: ۶۰۰ کالری در هر ساعت

کلاس‌های استپ ایروبیک کلاس‌هایی بسیار قوی و پرتاثیر است که به کالری‌سوزی و لاغری کمک شایانی می‌کند. تعداد کالری‌هایی که می‌سوزانید به مقدار بلندی استپ هم بستگی دارد اما یک استپ ۱۵ سانتی‌متری کمک می‌کند تا ۶۰۰ کالری در یک ساعت بسوزانید.

دو: ۶۵۰ کالری در هر ساعت

یک فرد ۶۵ کیلوگرمی یا سرعت ۱۰ دقیقه در مایل برای یک ساعت تا ۶۵۰ کالری می سوزاند. اما اگر تازه‌کار باشید، دویدن پشت‌سرهم برای یک ساعت کاری بسیار دشوار است. می‌توانید با استفاده از اینتروال‌هایی از راه رفتن  در فواصل دویدن‌ها کم‌کم قدرت قلبی-عروقی خود را بالا ببرید. بعنوان مثال، سه دقیقه بدوید، یک دقیقه راه بروید. اینکار استقامت شما را افزایش داده، زمان ریکاوری ضربان قلبتان را کاهش داده و چربی سوزی می‌کند.

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


+ 7 = پانزده

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز