بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
شش توصیه به اهالی پیاده روی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
جمعه ۱۱ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

شش توصیه به اهالی پیاده روی

774

شش توصیه به اهالی پیاده روی

سرعت خود را به طور متناوب تغییر دهید

پیاده روی ای که تمام مدت با گام های یکنواخت انجام شود کالری کمتری مصرف میکند. به جای اینکه در پیاده روی سرعت ثابت و یکنواختی داشته باشید سه دقیقه آهسته راه بروید و سپس به مدت سه دقیقه سرعت خود را افزایش دهید و دوباره آهسته راه بروید. سرعت شما در گام تند باید به حدی باشد که نتوانید به راحتی صحبت کنید. در این سه دقیقه روی حرکات خود تمرکز بیشتری داشته باشید.

می توانید این دوره های سه دقیقه ای را تا پنج مرتبه تکرار کنید تا کل زمان پیاده روی شما ۳۰ دقیقه شود. این کار باعث میشود که کالری بیشتری بسوزانید. به علاوه میزان تحمل پذیری و استقامت خود را نیز افزایش می دهید.
روی سطوح نرم پیاده روی کنید

پیاده روی روی شن در مقایسه با پیاده روی روی سطح خیابان و سنگفرش کالری بیشتری مصرف می کند. راه رفتن روی شن ها نسبت به سطوح صاف دیگر۵۰ درصد کالری بیشتری میسوزاند. اگر به ساحل دریا دسترسی ندارید راه رفتن روی خاک های نرم را امتحان کنید.

پیاده روی روی هر سطح نرم یکه پای شما کمی در آن فرو رود نسبت به سطوح صاف کالری بیشتری مصرف می کند.
همه عضلات بدن را درگیر کنید

هنگامی که راه می روید غیر از پاها از سایر اعضای بدن نیز تا آنجا که می توانید استفاده کنید. شانه هاقفسه سینه بازوها و دست ها را متناسب با حرکت بدن حرکت دهید.

هرچه بیشتر حرکت کنید کالری بیشتری می سوزانید. اگر حرکات بدن را جزیی از پیاده روی معمول خود کنید با این کار کالری بیشتری مصرف خواهید کرد.
موسیقی ورزشی گوش کنید

مطالعات نشان میدهد افرادی که هنگام ورزش کردن به موسیقی های ورزشی گوش می کنند سخت تر و طولانی تر از افرادی که بدون موسیقی ورزش می کنند  به فعالیت می پردازند.
از شیب ها استفاده کنید

اگر بیرون از خانه پیاده روی می کنید مسیر خود را طوری انتخاب کنید که شامل سطوح شیب دار و تپه های کوچک باشد. بالا رفتن از شیب ها باعث می شود که ضربان قلب شما افزایش پیدا کند و چربی بیشتری بسوزانید. سعی کنید با همان سرعت و گام هایی که در سطح صاف پیاده روی می کردید از شیب ها بالا بروید.

با افزودن مقداری شیب به پیاده روی خود علاوه بر مصرف کالری بیشتر استقامت شما نیز افزایش خواهد یافت و عضلات شما قوی خواهد شد.
کمی سنگین تر راه بروید

میتوانید یک لباس سنگین بپوشید تا هنگام راه رفتن کالری بیشتری مصرف شود. اگر نمیخواهید چنین کاری انجام دهید میتوانید از یک کیف یا کوله پشتی که حاوی چند کتاب باشد بر دوش خود استفاده کنید و آن را در هنگام پیاده روی حمل کنید.

از حمل وزنه یا چیزهایی که با دست حمل می شوند خودداری کنید زیرا خطر آسیب دیدن شما افزایش مییابد.

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


6 × سه =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز