بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
سیستم های تمرینی بدنسازی ((سیستم کمکی))





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

سیستم های تمرینی بدنسازی ((سیستم کمکی))

1692

سیستم های تمرینی بدنسازی ((سیستم کمکی))

برخلاف تمرین در سیستم ضربه زدن که توجهی به نقطه توقف نشده و آن را به راحتی پشت سر می گذاریم در سیستم کمکی بدنساز حرکت را در بخش پوزیتیو تا نقطه عطف، انجام می دهد و پس از آن منطقه توقف را به کمک حریف تمریAنی خود، پشت سر گذاشته و بقیه مرحله پوزیتیو را نیز انجام می دهد. توجه به چند نکته در اجرای این سیستم مهم است:

– حریف تمرینی شما باید تنها در پشت سر گذاشتن منطقه توقف حرکت، شما را به میزان کافی یاری دهد و از کمک دادن بیش از حد و بی موقع به شما خودداری کند.

– حداقل چهار « تکرار » از حرکت را شما باید به تنهایی و بدون کمک دیگری، انجام دهید.

– انجام بیش از چهار « تکرار » به همراه حریف کمکی، بیهوده است.

– مرحله نگاتیو حرکت را شما باید بدون کمک حریف تمرینی خود، پشت سر بگذارید.

– دقت کنید که حریف تمرینی شما تنها در نقطه توقف حرکت ( دو چهارم میانی بخش

پوزیتیو ) شما را یاری دهد.

استفاده از این سیستم نباید بیش از اندازه در  برنامه تمرینی در نظر گرفته شود.استفاده بیش از حد از سیستم های تمرینی که فشار زیادی را به عضلات وارد میکنند ،مانند سیستم های تمرینی ست های ادامه دار ، کمکی ، و سوپر ست ،میتوانند باعث افزایش احتمال آسیب دیدگی، تمرین زدگی و توقف رشد در عضلات شوند.

سیستم های تمرینی بدنسازی ((سیستم کمکی))
ربع های اول و چهارم را شما به تنهایی باید پشت سر بگذارید. در غیر این صورت شما در حال استفاده از سیستم منفی هستید. شایان ذکر است که این سیستم در دوران حجم کاربرد بیشتری دارد و در زمان تفکیک عضلانی استفاده از آن به قیمت از دست دادن توده عضلانی شما تمام می شود.

برای انجام بهتر این سیستم باید حریف تمرینی شما کاملا به مهارت کمک دادن واقف باشد و از نیروی بالایی برخوردار بوده در صورت بروز هر مشکلی و یا خالی کردن زیر وزنه توان مهار وزنه را داشته باشد.

نظر خود را بگذارید


9 + = هجده

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز