بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
سیستم تمرینی ((ست )) های ادامه دار





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۷ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

سیستم تمرینی ((ست )) های ادامه دار

1104

سیستم تمرینی ((ست )) های ادامه دار

این سیستم هم در دوران حجم و هم در دوران کات عضلانی کاربرد  دارد. به طوری که می توان آن را یکی از مناسب ترین و بهترین سیستم ها برای افزایش حجم ( وهمچنین تفکیک عضلانی ) برشمرد. در این سیستم ابتدا « تکرار » ها با وزنه ای سنگین انجام شده و پس از آنکه توان ادامه « تکرار » ها را نداشتیم، از وزنه های سبک تری برای انجام ادامه « تکرار » ها استفاده می کنیم.

به طور مثال در انجام حرکت سرشانه دمبل هنگامی که با دمبل های ۴۰ کیلوگرمی ۸

تکرار انجام می دهیم و دیگر توان انجام « تکرار » های بعدی را نداریم، با دمبل های

۲۰کیلوگرمی، می توان۱۰تکرار دیگر انجام داد.

کم کردن وزنه ها را می توان یک، دو یا چند بار تکرار کرد.

به طور مثال در حرکت « پرس سینه هالتر » اگر با وزنه ۱۲۰ کیلوگرمی ۵ تکرار انجامدادید، از حریفان تمرینی خود بخواهید ( بدون آنکه وزنه را سر جایش قرار دهید ) درپایین ترین نقطه حرکت از هر طرف ۱۵-۱۰ کیلوگرم از وزنه ها را کم کنند و سپستکرارهای بعدی را انجام دهید.

پس از یک یا دو بار استفاده از این سیستم متوجه خواهید شد که در « ست » های بعدی

چه میزان وزنه باید کم شود.
سیستم تمرینی ((ست )) های ادامه دار
همچنین با انجام تکرارهای خیلی کم به طور مثال دو یا سه تایی ( و حتی یک تکرار ) می

توان از حداکثر وزنه در هر ست استفاده کرده و سپس مجدداً عضله را تحت فشار حداکثر

قرار داده تا تکرارها به ۱۲ یا ۱۴ برسد.

توجه: حریف های تمرینی شما باید در یک زمان و هماهنگ با یکدیگر از وزنه ها کمکنند. در غیر این صورت احتمال آسیب دیدگی شما فراوان است.

استفاده از سیستم(( ست)) های ادامه دار در حرکاتی مانند اسکات احتیاج به دقت عمل زیادی میخواهد و کوچکترین خطا در زمانبندی کم کردن وزنه ها احتمال بر هم خوردن تعادل زیر وزنه زیاد است.

نظر خود را بگذارید


4 + = نُه

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز