سیستم تاباتا، راهی برای چربی سوزی و عضله سازی

سیستم تاباتا، راهی برای چربی سوزی و عضله سازی

سیستم تاباتا، راهی برای چربی سوزی و عضله سازیروزهای استراحت طولانی تر از روزهای تمرینی و ست های ۳۰ ثانیه ای با ۲ دقیقه استراحت دیگر به تاریخ پیوست! مدت زمان اجرای یک ست تمرینی باید دو برابر مدت زمان استراحت باشد. با انجام تکرارهای زیاد و استراحت های کوتاه مدت، بدن شروع به چربی سوزی و عضلات شروع به رشد می کنند. به این ترتیب علاوه بر انجام تمرین هوازی، افزایش قدرت هم خواهید داشت، اما انجام این سیستم تمرینی بهایی دارد که باید آن را بپردازید و آن چیزی نیست جز درد.

این سیستم تمرینی دردناک مانند نامش بی نظیر است: تاباتا

اصول علمی تاباتا :

این سیستم تمرینی به نام مبتکر آن دکتر ایزومی تاباتا، محقق ژاپنی است. او به دنبال راهی برای برتری قدرتی تیم هاکی روی یخ ژاپن بود که متوجه شد اعضای تیم با انجام هشت ست از تمرینات به مدت ۲۰ ثانیه با تنها ۱۰ ثانیه استراحت ما بین آنها، هم زمان توان هوازی(استقامت) و بی هوازی(قدرت) آنها افزایش پیدا می کند. سیستم تاباتا برای همه ورزشکاران اععم از بدنسازان، فوتبالیست ها، بوکسورها و غیره مفید و موثر است زیرا هم استقامت و هم قدرت انفجاری عضلات آنها افزایش می دهد.

منبع : ایرانی فیتنس

۱ دیدگاه
  1. حسین دی ۱۹, ۱۳۹۴ at ۱۲:۲۲ ق.ظ - تکرار

    میخوام از شر چربی های اضافه و وزن اضافه بدنم خلاص شم

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.