سه آب میوه طبیعی چربی سوز+روش تهیه

سه آب میوه طبیعی چربی سوز

مخلوطی از آب میوه های تازه و سالم منبع غنی از ویتامین ها و در عین حال چربی سوز هستند. آب میوه های تازه و سبزیجات به دلیل دارابودن مواد غنی ویتامینی و معدنی به سلول های بدن کمک می کند تا سموم را از بدن دفع کرده و باعث سوختن چربی های اضافه شوند. در زیر به سه نکتار میوه ها و سبزیجات اشاره می شود:


انتخاب اول گوجه فرنگی، کرفس، اسفناج
گوجه فرنگی: از چربی سوزهای مهم است که دارای مقدار کمی گلوسید و قند طبیعی است. این سبزی سرشار از پتاسیم، منیزیم، ویتامین ث و سایر مینرال ها و ویتامین هاست.
کرفس: دارای کلسیم، آهن، پتاسیم، سدیم و ویتامین های آ، ب و ث است. کرفس خستگی را از بین می برد و به دلیل خاصیت مدر بودن باعث دفع سموم از بدن می شود.
اسفناج: علاوه بر آهن، منیزیم، کلسیم و ویتامین ث حاوی ویتامین های گروه ب و بسیاری فاکتورهای فیتوشیمیایی دیگر و سرشار از کلروفیل است. کلروفیل و اکسیژن رسانی به سلول های بدن کمک می کند، سموم بدن را دفع کند.
روش تهیه

مواد لازم
چهار تا پنج گوجه فرنگی رسیده، چهار شاخه کرفس و یک بشقاب میوه خوری برگ های سبز اسفناج.
تمامی مواد را با هم مخلوط کرده تا مخلوط یکدستی به دست آید. این آب سبزیجات بایستی به صورت میان وعده غذایی صرف شود.
انتخاب دوم سیب، لیمو، گریپ فروت
سیب: باعث پائین آوردن فشار و قند خون شده و تولید انسولین را نیز کاهش می دهد. انسولین هورمون مهمی در بالارفتن وزن است. مقدار بسیار بالای پستین در سیب، سوخت چربی ها را در بدن بالامی برد.
لیموترش و گریپ فروت: باعث پائین آمدن فشار خون و گلوکز خون شده، تولید انسولین را کاهش می دهد. با بالارفتن متابولیسم بدن سوخت و ساز چربی ها نیز بالاتر می رود. تحقیقات نشان داده است مصرف میوه و یا آب این دو میوه قبل از غذا حدود ۲ کیلوگرم از وزن را در ماه کاهش می دهد.
روش تهیه

مواد لازم
۶۰ درصد سیب، ۲۰ درصد لیموترش، ۲۰ درصد گریپ فروت.
تمامی مواد را در مخلوط کن ریخته تا آب میوه یکدستی حاصل شود این آب میوه بایستی ۲۰ دقیقه قبل از صرف غذا مصرف شود .
انتخاب سوم
آناناس، پاپایا، لیموترش کوچک سبز
آناناس: از میوه های بسیار غنی و مغذی است که متابولیسم بدن را فعال کرده و بدین ترتیب باعث سوختن چربی ها می شود. آناناس حاوی منگنز، منیزیم، ید، ویتامین ث و فیبرها است. همچنین حاوی برامولایین یا آنزیم مهم در هضم غذا و بخصوص پروتئین ها بوده و ضدالتهاب است.
پاپایا: میوه ای سرشار از ویتامین ث است و آنزیم های آن بر هضم غذا کمک می کند. در نتیجه این میوه متابولیسم چربی ها را بالابرده و در نهایت باعث حذف چربی می شود.
لیموترش سبز: خاصیتی مشابه با لیموترش زرد و گریپ فروت دارد.
روش تهیه مواد لازم
۵۰ درصد آناناس، ۴۰ درصد پاپایا، ۱۰ درصد لیموترش.
مخلوط این چند میوه، آب میوه سرشار از گلوسید فراهم آورده و بایستی در انتهای غذا مصرف شود.
تحقیقات نشان داده مصرف موادغذایی سرشار از گلوسید شاخص قند خون در انتهای غذا، باعث می شود قند طبیعی مواد غذایی مصرف شده اثر بسیار کمتری داشته باشد. از سویی به دلیل آنزیم هضم کننده غذا که به وفور در این نوشیدنی وجود دارد هضم غذا و به تبع چربی سوزی بهتر صورت می گیرد.

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.