بدنسازی | تمرین | فیتنس | مقالات | مقالات تنیس | نکات تمرینی از دیدگاه قهرمانان

سنگین وایمن با ( لی پریست )

 سنگین وایمن با ( لی پریست )

من همیشه تمرینات خود را با حداکثر وزنه های ممکن انجام داده و از سیستم حجم بالا پیروی می کنم اما باید به یاد داشت که شما می بایست طوری تمرین کنید که ریسک آسیب دیدگی را به حداقل برسانید.

اگر نتوانید وزنه سنگین را کنترل کنید، هیچ سودی برایتان نخواهد داشت چرا که شما بدنساز هستید، نه پاور کار .

سعی کنید به طور ذهنی خود را بسیار قوی تصور کنید، کسی که می تواند هر وزنه را با کنترل کامل،جابه جا کند. مخلوطی از وزنه های سنگین و فرم درست حرکت، همان چیزی است که بدنسازان به آن شدت می گویند و تنها چیزی است که می تواند یک بدن کامل را تولید کند. دیدن وزنه های سنگین شاید برای شما جالب باشد، اما در مراحل اولیه مانع از رشد عضلانی شما خواهند شد.

منبع : jafarpoor.com

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *