بدنسازی | تمرین | مقالات | نکات تمرینی از دیدگاه قهرمانان

ست های نزولی با آرنولد شوارتزینگر

On

 ست های نزولی با آرنولد شوارتزینگر

من اغلب وقتی به رقابت نزدیک می شدم ، از ست های نزولی در تمرین استفاده می کردم . به خصوص برای جلو بازو هایم . به عنوان مثال ، دو یار تمرینی داشتم که طرفین هالتی که با ان در حال اجرای حرکت بودم می ایستادند ، سپس هالتر را برمی داشتم و پنج تا شش تکرار محکم از جلوبازو ایستاده با هالتر را انجام می دادم . بدون اینکه وزنه را زمین بگذارم یارهای تمرینی ام ۵ کیلو از طرفین کم می کردند و بدون توقف ۶ تا ۸ تکرار دیگر با وزنه سبکتر انجام می دادم ، بین ست سبکتر و ست اصلی هیچ استراحت نداشتم سپس از دو یار تمرینی می خواستم که ۵ کیلوی دیگر را نیز از طرفین بکاهند و ۵ یا ۶ تکرار بیرحمانه دیگر را با شدت کامل اجرا می کردم.

منبع :  فلکس

About احسان اخلاق منش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *