زیر بغل دمبل خم روی میز بالاسینه

زیر بغل دمبل خم روی میز بالاسینه

زیر بغل دمبل خم روی میز بالاسینه

آموزش کامل حرکت زیر بغل دمبل خم روی میز بالاسینه

هدف:

بخش پایینی عضله بزرگ پشتی عضله متوازی الاضلاع. بخش میانی عضله ذورنقه ای

شروع:

روی نیمکت شیب دار قرار گرفته و دمبل را با هردو دست بگیرید. دست ها را به سمت پایین آویزان کنید طوری که کف دست ها رو به هم باشد.

اجرا:

با خم کردن آرنج ها، دمبل ها را تا دو طرف بدن بالا بکشید و پس از مکثی کوتاه به وضعیت اول برگردانید.

نکته:

وضعیت تنه را در طول حرکت ثابت نگه دارید. اگر تنه را بالا بیاورید فشار را از عضلات هدف برداشته اید.

منبع : ایرانی فیتنس

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.