بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
زيربغل تي – بار هالتر آزاد





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۳ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

زیربغل تی – بار هالتر آزاد

1621

زیربغل تی - باریکی از بهترین حرکت برای برجسته شدنِ عضلات پشت و بهتر بگم ۲ عضله خارجی – کناری آن
نکته : این حرکت و حرکت “زیربغل هالتر خم” به هیچ عنوان برای افراد مبتدی تا ۶ ماه اول توصیه نمیشه . میتدی ها باید تا ۱ سال اول از حرکات اصلی و مادر استفاده کنند در این ورزش .
نکته : از دوستان تقاضا میکنم که اگه هالتری رو به گوشه ای تکیه میدن و این حرکت رو انجام میدند حتما از یار کمکیشون بخوان تا پاش رو در قسمت انتهایی هالتر بذاره چون اگه تعادل هالتر از دست بره , خطرات جبران ناپذیری رو بجا میذاره .
نکته : زیاد دیده میشه که دوستان از وزنه های فوق سنگین در این حرکت استفاده میکنند که نمیتونند حتی دستاشون رو کاملا تا بالا بیارند تا عضلات پشتشون رو منقبض کنند . در این حالت , فقط عضلات جلو بازو و عضلات پشت سرشونه درگیر میشن , نه عضلات پشتتون .
حتی غولهای این عرصه هم اگه تو فیلمها دیده باشید نهایتا با وزنه ۱۰۰ کیلویی میرن این حرکت رو .
نکته : در این حرکت همونطور که در عکس هم مشاهده میکنید , زاویه بدن نسبت به زمین باید زاویه ۴۵ درجه داشته باشه و کمی کمتر چون در این حالته که تمام بخشهای عضلات پشتتون در بخش مثبت حرکت , کاملا منقبض میشه .
این حرکت رو میتونید با حرکت “زیربغل قایقی دست باز” به صورت سوپرست انجام بدید .
برای این حرکت , ۴ ست ۱۲/۱۵ تکراره

منبع: بدنسازی

نظر خود را بگذارید


+ سه = 10

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز