بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
زمان استراحت مناسب بین ست‌ها برای افزایش قدرت بدنی چقدر است ؟





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

زمان استراحت مناسب بین ست‌ها برای افزایش قدرت بدنی چقدر است ؟

1984

در واقع من گیج شده ام چون یکسری از افراد در باشگاه بدون هیچ وقفه ای ست‌هایشان را ادامه می‌دهند در صورتی که گروه دیگر بین هر ست کلی استراحت می‌کنند.کدام یک درست است؟

پاسخ: هر کدام از سیستم‌های فوق برای منظورهای خاص خودشان درست هستند.استراحت بلند مدت در بین ست‌ها به سیستم عصبی فرصت ریکاوری می‌دهد. در صورتی که استراحت‌های کوتاه مدت به افزایش ظرفیت تمرینی کمک می‌کند. در فیزیولوژی (علم اعمال بدن انسان) وقتی نوبت به سیستم انرژی رسانی در بدن می‌رسد شما دو متغییر پیش روی دارید.

قدرت سیستم و ظرفیت سیستم. قدرت دقیقأ مثل ۰ تا ۱۰۰ در ماشین است و تعیین کننده قدرت شما در طول تمرین است.

بنابراین هر چه قدر زمان استراحت بین ست‌ها طولانی تر باشد به همان نسبت سیستم قدرت تان ارتقاء خواهد یافت.

ظرفیت هم شبیه به باک سوخت در ماشین است. اگر زمان استراحت بین ست‌ها را تقلیل بدهیم و خودمان را مجبور سازیم بدون رسیدن به ریکاوری کامل در تمرین جلو برویم، آن وقت است که بر حجم باک انرژی مان خواهیم افزود.

کدام یک بهتر است؟

در جواب باید گفت از هر دو باید بهره گرفت. در ورزش وزنه برداری با قوانین جدید شما به عنوان یک وزنه بردار مجبور هستید در صورت بالا نبودن وزنه انتخابی تان در فاصله زمانی کوتاه دوباره آن وزنه را بلند کنید.

در این شرایط اگر ظرفیت تمرین بالایی نداشته باشید آن وقت است که بدون شک قبل از این که وزنه را بالای سر ببرید روی زمین خواهید انداخت. بنابراین یک مربی آگاه و مطلع به خوبی از اهمیت قرار دادن هر دو سیستم تمرینی در برنامه تمرینی ورزشکارانش خبر دارد.

منبع : علم و عضله

نظر خود را بگذارید


× 7 = چهارده

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز