بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
روشهای مبارزه با چاقی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

روشهای مبارزه با چاقی

497

روشهای مبارزه با چاقی
این روزها اغلب مردم از اضافه وزن شکایت دارند و همه جا صحبت از رژیم غذایی و کاهش وزن است به ویژه در میهمانی ها. شاید جالب باشد بدانید که مهم ترین عامل افزایش وزن، خوردن مواد غذایی مختلف بین وعده های اصلی غذا است.

هنگامی که فرد حوصله اش سر می رود و یا خسته می شود می خواهد این حالت را با خوردن مواد غذایی چرب و شیرین از بین ببرد. اما با عمل به ۸ توصیه می توانید در بین وعده های اصلی غذا، خوراکی مصرف کنید و در عین حال چاق هم نشوید.

یک –  بین وعده های اصلی غذا دندانهای خود را مسواک کنید. اگر مسواک در دسترس نبود از نخ و یا دهان شویه استفاده کنید. باور کنید که پس از مسواک کردن دیگر میلی به خوردن غذا نخواهید داشت

دو – وعده های اصلی غذا را حذف نکنید. حذف صبحانه؛ ناهار و یا شام؛ شما را گرسنه تر خواهد کرد. هنگامی که وعده های اصلی را حذف می کنید بدنتان به جای چربی، عضله می سوزاند

سه – مقادیر زیادی آب بنوشید. در بسیاری از مواقع مغز شما تشنگی را با گرسنگی اشتباه می گیرد. هر وقت احساس گرسنگی کردید آب بنوشید. چند لیوان آب گرسنگی را کاملا برطرف خواهد کرد

چهار – وقتی گرسنه شدید مخلوطی از ماست و میوه تهیه کنید و بخورید

پنج –  به جای شکلات و آب نبات، آجیل خام و به ویژه کشمش بخورید. همواره در جیب و کیف خود تنقلات بدون نمک داشته باشید

شش –  یک لیوان چای گیاهی همراه با دارچین، میخک و یا یک برش لیموترش بنوشید

هفت –  بیکار بودن و جلوی تلویزیون نشستن شما را گرسنه می کند به همین دلیل همواره خود را با انجام کاری سرگرم کنید حتی اگر نتیجه این کار، بیهوده باشد

هشت –  بو کردن یک ماده غذایی خوشمزه گرسنگی شما را برطرف می کند. حتی می توانید از شامپو و صابونی استفاده کنید که حاوی اسانس مواد غذایی هستند.

منبع : fitnesstips

نظر خود را بگذارید


نُه + 7 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز