بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
رایج ترین اشتباه در تمرین بدنسازی ( سندرم جلسات تمرین تکراری )





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

رایج ترین اشتباه در تمرین بدنسازی ( سندرم جلسات تمرین تکراری )

829

 رایج ترین اشتباه در تمرین بدنسازی ( سندرم جلسات تمرین تکراری )

همواره به شما گوشزد کرده ایم لازم است گاه و بیگاه تغییرات کوچک و بزرگی در تمرین خود اعمال کنید. با این حال همچنان رایجترین اشتباه در تمرین بدنسازان ، پایبندی به برنامه تمرینی ثابت و تکراری است برای زمانی طولانی پس از اینکه تاًثیر اولیه خود را از دست داده . برای برخی ، این بدلیل فقدان ابتکار است که باعث می شود آنها برای مدت طولانی به ترتیب یکنواخت و ثابتی از حرکات پایبند بمانند. برای برخی دیگر یک حالت سکون و عادی است که باعث می شود مثل یک ربات حرکات مشابهی را برای تعداد تکرارهای مشابه با وزنه هایی مشابه برای مدت زمان طولانی اجرا کنند، و به این ترتیب هیچ تحریک تازه ای بر عضلات خود اعمال نکنند و باعث هیچ عکس العملی به شکل رشد در آنها نشوند.


اگر شما با اجرای یک برنامه در حال افزایش قدرت تدریجی و مداومی هستید، به آن پایبند بمانید؛ در غیر اینصورت آنرا تغییر دهید.

فکر می کنید راه حل چیست ؟

گاهی مشکلات از عدم دانش و علم کافی ناشی می شود. تمام حرکاتی را که برای هر بخش بدن رایج است یاد بگیرید. شاید وقتی تمام انواع مختلف حرکات را بیاموزید از مقدار تنوع آنها حیرت زده شوید از اینکه حتی شراگز و حرکات ساعد هم چه مقدار تنوع دارد.

از دستگاههای متنوعی که در باشگاه تان در دسترس است، بهره بگیرید. گاهی تنها تفاوتهای جزئی در وسایل مثل تغییر ارتفاع قرقره می تواند تغییر بزرگی در فشار حرکت بر عضلات شما داشته باشد.

تنها ترتیب انتخاب حرکات نیست که می توانید تغییر دهید. دیگر متغیرها از جمله تعداد ستها در هر حرکت ، تعداد تکرارها در هر ست ، ترتیب حرکات و ترتیب تمرین عضلات در الگوی تمرین را هم باید مد نظر داشته باشید و روی تغییر آنها هم تاکید کنید.

منبع : مجله Muscle & Fitness

نظر خود را بگذارید


5 + = هشت

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز