دیپ از نگاه آرنولد شوارتزینگر قهرمان ۷ دوره مستر المپیا

دیپ از نگاه آرنولد شوارتزینگر قهرمان ۷ دوره مستر المپیا

 دیپ از نگاه آرنولد شوارتزینگر قهرمان ۷ دوره مستر المپیا

آیا بدنبال حرکت موثری برای پشت بازوهای خود هستید که به شما امکان دهد تنها با استفاده از وزن بدنتان ، ضخامت قابل توجهی در پشت بازوهای خود ایجاد کنید ؟ اگر پاسخ شما مثبت است یکی از حرکات مربوط به آرنولد را در برنامه تمرینی خود وارد کنید : دیپ بین دو میز. آرنولد شوارتزینگر : دیپ حرکت کارآمدی برای ساختن پشت بازوهاست که تقریباً در هر جایی قابل اجراست . برای اجرای حرکت دو نیمکت را به صورت موازی قرار دهید .

بین دو نیمکت بایستید ، با دست های خود لبه نیمکت پشتی را با فاصله عرض شانه بین دست ها ( از طرفین باسن ) بگیرید . سپس پاشنه های خود را روی نیمکت مقابل قرار دهید . آرنج های خود را خم کنید ، بدن را تا حد ممکن پایین ببرید بدون اینکه چرخش داخلی زیادی در شانه های خود اعمال کنید . سپس با انقباض پشت بازوهایتان ، دست ها را صاف کنید و بدن را به بالاو نقطه شروع باز گردانید و در انتها ، انقباض کاملی را در پشت بازوهای خود اعمال کنید .

اگر توانستید بیش از ۱۲ تکرار با وزن بدنتان اجرا کنید از کسی بخواهید تا یک یا دو صفحه وزنه را برای افزودن بر فشار حرکت ، بر روی ران پاهایتان قرار دهید .

بهتر است دیپ را در انتهای تمرین پشت بازوی خود اجرا کنید ، در نتیجه وقتی نوبت به اجرای آن می رسد پشت بازوهای شما به خوبی خسته است و با استفاده از این حرکت می توانید فشار تمام کننده بسیار خوب یرا بر هر سه سر پشت بازو اعمال کنید و شاهد رشد قابل توجهی در پشت بازوهایتان باشید.

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.