بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
دیپ از نگاه آرنولد شوارتزینگر قهرمان ۷ دوره مستر المپیا





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

دیپ از نگاه آرنولد شوارتزینگر قهرمان ۷ دوره مستر المپیا

1581

 دیپ از نگاه آرنولد شوارتزینگر قهرمان ۷ دوره مستر المپیا

آیا بدنبال حرکت موثری برای پشت بازوهای خود هستید که به شما امکان دهد تنها با استفاده از وزن بدنتان ، ضخامت قابل توجهی در پشت بازوهای خود ایجاد کنید ؟ اگر پاسخ شما مثبت است یکی از حرکات مربوط به آرنولد را در برنامه تمرینی خود وارد کنید : دیپ بین دو میز. آرنولد شوارتزینگر : دیپ حرکت کارآمدی برای ساختن پشت بازوهاست که تقریباً در هر جایی قابل اجراست . برای اجرای حرکت دو نیمکت را به صورت موازی قرار دهید .

بین دو نیمکت بایستید ، با دست های خود لبه نیمکت پشتی را با فاصله عرض شانه بین دست ها ( از طرفین باسن ) بگیرید . سپس پاشنه های خود را روی نیمکت مقابل قرار دهید . آرنج های خود را خم کنید ، بدن را تا حد ممکن پایین ببرید بدون اینکه چرخش داخلی زیادی در شانه های خود اعمال کنید . سپس با انقباض پشت بازوهایتان ، دست ها را صاف کنید و بدن را به بالاو نقطه شروع باز گردانید و در انتها ، انقباض کاملی را در پشت بازوهای خود اعمال کنید .

اگر توانستید بیش از ۱۲ تکرار با وزن بدنتان اجرا کنید از کسی بخواهید تا یک یا دو صفحه وزنه را برای افزودن بر فشار حرکت ، بر روی ران پاهایتان قرار دهید .

بهتر است دیپ را در انتهای تمرین پشت بازوی خود اجرا کنید ، در نتیجه وقتی نوبت به اجرای آن می رسد پشت بازوهای شما به خوبی خسته است و با استفاده از این حرکت می توانید فشار تمام کننده بسیار خوب یرا بر هر سه سر پشت بازو اعمال کنید و شاهد رشد قابل توجهی در پشت بازوهایتان باشید.

نظر خود را بگذارید


3 − = دو

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز