بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
درس‌های بدنسازی از برانچ‌ وارن





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۷ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

درس‌های بدنسازی از برانچ‌ وارن

1921

درس‌های بدنسازی از برانچ‌ وارن

برانچ‌ وارن یا به‌عبارتی تام پلانزامرورنی در این مقاله به ۲ موضوع متفاوت از هم اشاره دارد که هر دو مربوط به تمرین می‌شود.
موضوع اول حرکت پرس سینه و چگونگی بهره‌گیری از آن در جهت بدنسازی و بهتر بگوئیم عضله‌ سازی است و موضوع دوم هم در ارتباط با حد سنگین تمرین کردن می‌باشد.
توصیه می‌کنیم هر دو بخش را که کوتاه اما مؤثر هستند را مطالعه کنید.

● پرس سینه برای بدنسازی

حرکت پرس سینه یک حرکت بزرگ برای عضلات بالاتنه است چراکه در این حالت تقریباً همه عضلات بالاتنه درگیر می‌شوند. انجام این حرکت در مدل پاورلیفتینگ باعث می‌شود تا حدود زیادی عضلات پشت‌بازو هم برای تکمیل شدن حرکت درگیر شوند، اما به‌ کارگیری وزنه‌های زیاد در حرکت پرس الزاماً موجب ساخته شدن عضلات سینه بزرگ‌تر نمی‌شوند.

در پاورلیفتینگ هدف جابه‌جا کردن وزنه از نقطه A به B است و زمانی‌که شما هدفتان صرفاً جابه‌جا کردن حداکثر میزان ممکن است استفاده از هر عضله ممکن ایده خوبی به‌نظر می‌رسد.
اما در بدنسازی ما وزنه می‌زنیم تا تولید سایز عضلانی کنیم و در هر حرکت عضله خاصی هدف می‌باشد، زمانی‌که پرس سینه را اجرا می‌کنم همه تلاشم را انجام می‌دهم که عضلات سینه را به‌صورت تفکیکی مورد فشار قرار دهم.
زمانی‌که با اجرای این حرکت نتوانم عضلات سینه را بیشتر از سرشانه و پشت‌بازو درگیر کنم، دیگر مقدار وزنه بی‌اهمیت خواهد شد. برای آن‌که در پرس سینه عمده فشار را متوجه عضلات سینه کنم آرنج‌ها را متمایل به بیرون بدن حفظ می‌کنم و در بخش بالای حرکت اندکی مانده به صاف شدن کامل آرنج‌ها، حرکت را متوقف می‌کنم تا فشار دائم روی عضلات سینه باقی بماند و به پشت‌بازوها اعمال نشوند.
درس‌های بدنسازی از برانچ‌ وارن
● آیا خط قرمزی وجود دارد؟
برای خیلی‌ها این سئوال مطرح است که آیا می‌توانند هر هفته سنگین تمرین کنند یا خیر؟
پاسخ این سئوال وابسته به توانائی ریکاوری بدن است.

چنان‌چه بدن بتواند، هیچ اشکالی ندارد که تمریناتتان همیشه سنگین باشد. در واقع تا زمانی‌که بدن هشدار یا علائمی از دور بروز نداده می‌توانید تمرینات خود را با شدت زیاد ادامه دهید.

می‌دانم که خیلی از شما تشنه تمرین سنگین هستید چراکه خودم این‌طور هستم. به‌نظر من کسی که از باشگاه رفتن نیت مبارزه با وزنه‌ها را دنبال نمی‌کند نباید خودش را اذیت کند و تمرین کند.
متأسفانه، داشتن شور و شوق افراطی می‌تواند روی پیشرفت اثر منفی بگذارد. اگر همواره از حرکات پایه‌ای مثل اسکوات و ددلیفت استفاده می‌کنید و همیشه هم سنگین کار می‌کنید ممکن است بعد از مدتی در ناحیه کمر درد و سوزش حس کنید برای جلوگیری از این حادثه یک هفته اسکوات را سنگین بروید. یک هفته ددلیفت را و این چرخش را ادامه دهید.

مراقب ددلیفت و اسکوات باشید و ملاحظات لازم را در مورد آنها رعایت کنید چراکه عضلاتی که طی هر دو حرکت درگیر می‌شود بسیار مشابه هستند و نباید دچار تمرین‌زدگی شوند.

منبع : تک اندام

نظر خود را بگذارید


4 + هشت =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز