بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
درد مفاصل و مکمل هایی برای تقویت مفاصل





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

درد مفاصل و مکمل هایی برای تقویت مفاصل

1421

 درد مفاصل و مکمل هایی برای تقویت مفاصل

تحقیقات علمی حاکی ازآن است که تمرین با وزنه های سنگین می تواند باعث تخریب و صدمه خوردن به مفاصل شود. نمی خواهیم شما را از تمرین با وزنه منع کنیم، بلکه توصیه می کنیم مکمل های را مصرف کنید که برای ارتقای سلامت وبهبودی مفاصل موًثر هستند.  پیش از آنکه دیر شود باید به فکر تقویت مفاصل باشید.
آنچه لازم است یک مکمل تقوییت کننده مفصل در ۶ مورد برایتان معرفی شده که توصیه می کنیم قبل از خرید هر محصولی در این زمینه آن رامطالعه کنید.

۱- یک وعده مصرف روزانه از مکمل محافظ مفاصل شامل ۴ الی ۶ کپسول یا قرص می شود. زمانی که محصول مورد نظر خود را پیدا کردید آن را برای مصرف حداقل یک ماه خریداری کنید. بنابراین اگر مثلاً هر وعده مصرف آن مکمل ۶ عدد باشد و بسته آن ۶۰ عددی باشد، باید ۳ بسته خریداری کنید تا برای یک ماه دوام بیاورید.

۲- تحقیقات زیادی تاًیید کرده اند که گلو کوزامین تولید غضروف جدید را با فعال سازی سلول های تولید کننده غضروف تحریک می نماید، یعنی که می تواند به بهبودی علائم و نشانه های آسیب های مفصلی کمک کند.  مقدار موًثر گلوکوازمین روزانه ۱۵۰۰ الی ۳۰۰۰ میلی گرم است که باید در ۲ الی ۳ وعده تقسیم و مصرف شود دنبال محصولی باشید که در هر وعده حداقل ۵۰۰ میلی گرم گلو کوزامین تاًمین نماید.

۳- کندرویتین به تسریع ریکاوری مفاصل توسط خنثی سازی آنژیم های تخریب کننده مفاصل کمک می کنند و این ماده به صورت هم اثر بخش به اثرات گلوکوزامین کمک می کند. مقدار مصرف موًثر کندرویتین ۱۰۰۰ الی ۱۵۰۰ میلی گرم در روز است که باید در ۲یا ۳ وعده تقسیم شده مصرف شود. محصولی را انتخاب کنید که در هر وعده آن حداقل ۵۰۰ میلی گرم کندرویتین باشد.
 درد مفاصل و مکمل هایی برای تقویت مفاصل
کندرویتین درد مفاصل و مکمل هایی برای تقویت مفاصل

۴- MSM  ترکیب ارگانیک سولفور است که به ریکاوری مفاصل کمک می کند چرا که سولفور برای ساخت بافت های همبند مورد نیاز است. تحقیقات حاکی از آن است که  MSM التهاب و درد مفاصل را کاهش می دهد. مقدار موًثر این ماده در روز ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ میلی گرم است که باید روزانه طی ۲ الی ۳ وعده مصرف شود. دنبال محصولاتی باشید که حاوی حداقل  ۵۰۰ میلی گرم در هر وعده باشد.

۵-  Bromelain آنزیمی است که از آناناس گرفته می شود وبه تجزیه پروتئین ها کمک می کند. نه تنها برای هضم پروتئین های مصرفی مفید است بلکه می تواند التهاب را کاهش داده  و ریکاوری مفاصل و عضلات را بهبود دهد. محصولی را خریداریکنید که حداقل ۲۰۰ میلی گرم از این آنزیم در هر وعده باشد.

۶- ویتامین C یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند اما در عین حال برای تولید کولاژن و ارتقای ریکاوری بافت های مفصلی موًثر است. از آنجایی که ویتامیین C محلول در آب است . باید روزی ۲ یا ۳ وعده مصرف شود تا اثر بخشی آن به حداکثر برسد. سراغ محصولاتی بروید که در هر وعده ۵۰۰ میلی گرم ویتامین C تاًمین کند.

منبع : jafarpoor.com

نظر خود را بگذارید


چهار − = 1

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز