بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
خوراکی های ضد افسردگی و شادی آور





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۶ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

خوراکی های ضد افسردگی و شادی آور

313

خوراکی های ضد افسردگی و شادی آور

قابل توجه انسان​های امروزی که اغلب خوراکی​های بسته بندی شده را به غذای تازه خانگی ترجیح می​دهند: فرآورده​های غذایی بسته بندی شده که به صورت جعبه و کنسرو عرضه می​شوند خطر ابتلا به افسردگی را بالا می​برند. مطالعات اخیر نشان می​دهد بین این فرآورده​های غذایی و افسردگی ارتباطی وجود دارد.
همچنین لازم به ذکر است که این غذاهای بسته بندی شده سرشار از قند و چربی، علت اصلی ابتلا به چاقی هستند. بنابراین یک بار دیگر به اینجا می رسیم که شما همان چیزی هستید که می خورید!


نخورید و شاد بمانید
*  الکل و مواد مخدر با ایجاد اختلال در خواب، روحیه و انگیزه شما، افسردگی تان را بدتر می​کنند و تاثیر داروهای ضد افسردگی را کاهش می‌دهند.
*  از مصرف مواد قندی پرهیز کنید.
*  نوشیدنی​ها و خوراکی‌های حاوی کافئین موجب تحریک اضطراب شما شده و بر خوابتان تاثیر
* می​گذارند. قطع مصرف کافئین در بعد از ظهر، روش مفیدی برای خوب خوابیدن است.
*  از زندگی پشت میزنشینی و بدون تحرک اجتناب کنید چرا که چاقی با افسردگی ارتباط دارد. افسردگی ممکن است در نتیجه تغییرات فیزیولوژیک سیستم ایمنی و تغییرات هورمونی همراه با آن به وجود آید. رژیم غذایی و ورزش می​تواند به پیشگیری از چاق شدن شما کمک کند.
ویتامین ها و موادغذایی ضدافسردگی را در کدام غذاها پیدا کنیم؟
* آنتی اکسیدان​های لازم: این آنتی اکسیدان​ها آسیبهای ناشی از رادیکال​های آزاد ـ که مغز نسبت به آنها حساس است ـ را کاهش می​دهند. باید غذاهایی را مصرف کنید که سرشار از آنتی​اکسیدان باشند.
* بتاکاروتن: میوه​های سرشار از بتاکاروتن مانند زردآلو، کلم بروکلی، گرمک، هویج، هلو، کدو حلوایی، اسفناج و سیب زمینی شیرین یک رژیم غذایی سالم را می​سازند.
* ویتامین C: میوه​های سرشار از ویتامین C شامل کلم بروکلی، گریپ فروت، کیوی، پرتقال، فلفل، سیب زمینی، توت فرنگی و گوجه فرنگی باید به وعده​های غذایی شما افزوده شوند.
* ویتامین E: منابع مهم ویتامین E مانند مارگارین، مغزها، بذرها، روغن سبزیجات و سبوس گندم بخش مهمی از رژیم غذایی شما را تشکیل می‌دهند.
* پروتئین​های حیوانی: پروتئین​های حیوانی که در منابع غذایی مانند بوقلمون، ماهی تن و جوجه یافت می​شوند، ترشح تیروزین ـ اسید آمینه​ای که به تقویت دوپامین و نوراپی نفرین  کمک می​کند ـ را در مغز تحریک می​کنند. در نتیجه مغز هوشیار می​ماند و می​توانید بهتر تمرکز کنید.
* ویتامین B12: این ویتامین در تمامی گوشت​ها و محصولات حیوانی کم چرب مانند ماهی و لبنیات کم چرب یافت می​شود.
   * ویتامین D: کمبود ویتامین D احتمال ابتلا به افسردگی را افزایش می​دهد. کسانی که از ناهنجاری‌های فصلی رنج می​برند باید ویتامین D موجود در رژیم غذایی خود را افزایش دهند.
* منیزیم و سلنیوم: مواد غذایی سرشار از منیزیم و سلنیوم مانند حبوبات، مغزها، غذاهای دریایی مانند صدف​های خوراکی، ساردین و غلاتی همچون برنج قهوه​ای و جو دوسر نقش مهمی را در تنظیم روحیه شما بازی می​کنند.
* اسیدهای چرب امگا ۳: از آنجا که بررسی​های گوناگون ارتباط بین کمبود اسیدهای چرب امگا ۳ با افسردگی را نشان داده است، لازم است از مواد غذایی حاوی امگا ۳ مانند ماهی کولی، سالمون، ساردین و ماهی تن – که همگی ماهی چرب هستند ـ و مغزها استفاده کنید.
* اسید آلفا لینولنیک: بذر کتان، روغن کانولا، روغن دانه سویا، گردو و سبزیجات تیره همگی منابع آلفا لینولنیک ـ نوعی اسید چرب امگا ۳ ـ هستند.
منبع: تندرستی

نظر خود را بگذارید


سه + 9 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز