بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
خود آزمایی تمرین پا





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
پنج شنبه ۱۰ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

خود آزمایی تمرین پا

1064

خود آزمایی تمرین پا

آیا فکر می کنید حرکت اسکوات را می شناسید پس در ادامه و خواندن کامل مطلب خیلی چیز ها روشن خواهد شد!

۱ – بسیاری از افراد اسکوات های بسیار کم عمقی اجرا می کنند، تنها چند سانتی متر پایین می روند و فکر میکنند از فواید آن بهره مند می شوند. در اجرای اسکوات کامل (ران پاها حداقل موازی با سطح زمین)، کدامیک از دو گروه عضلانی بیشترین بهره را می برند؟
الف)چهار سر و همسترنیگ
ب)همسترینگ و ساق
ج)سرینی و چهار سر
د)سرینی و همسترینگ

۲- اگر بخواهید از تکنیک پیش خستگی در تمرین خود بهره بگیرید، کدامیک یک از حرکات زیر بهتریم گزینه برای ایتدای تمرین شما به شمار می آیند؟
الف)اسکوات با دستگاه اسمیت با قرار دادن پاها جلوتر از راستای میله
ب)پرس پا با فاصله پیش از عرض شانه بین پاها
ج)جلوپا ماشین
د)هاگ پا بصورت معکوس

پاسخ سوال شماره ۱ :

از آنجایی که در طول اجرای حرکت اسکات کامل، مفصل ران به مقداری خم می شود و مفصل لگن به مقدار بیشتری باز می شود، عضلاتی سرینی و همسترینگ ، بخش هایی هستند که تحت بیشترین فشار قرار می گیرند.

خود آزمایی تمرین پا
بنابراین گزنیه د صحیح است. هرچند با اجرای اسکوات های نیمه با وزنه های سنگین شاید توجه برخی را بسوی خود جلب کند، ولی از مزایای اسکوات کامل که طی آن حداقل تا موازی شدن ران پاها با زمین پایین می روید، بهرمند نخواهید شد. شاید نیاز داشته باشید روی انعطاف پایین تنه خود بیشتر کار کنید، چرا که عدم انعطاف کافی در عضلات همسترینگ و سرینی یکی از دلایل ناتوانی افراد در اجرای اسکوات کامل است.

پاسخ سوال شماره۲ :
تقریبا در تمام برنامه های تمرین موثر، یک قانون ساده رعایت می شود : اجرای حرکات چند مفصلی پیش از حرکات تک مفصلی. اما در هنگام استفاده از تکنیک پیش خستگی این مسئله معکوس است و در واقع  باید یک حرکت تک مفصلی را در ابتدای برنامه اجرا کنید . درمیان چهار گزینه ای که در سوال دوم مطرح شده، تنها جلو پا ماشین  یک حرکت تک مفصلی به شمار می آید. بنابراین پاسخ صحیح گزینه ج می باشد.

پاسخ سوال شماره۳ :

جلوپا ماشین، حرکت تک مفصلی خوبی است که معمولا در انتهای تمرین پا اجرا می شود. در این حرکت از آنجایی که کف پای شما با زمین یا سطحی درتماس نیست ( بر خلاف  حرکاتی  مثل  اسکوات  ،پرس پا،لانگ یا هاگ اسکوات) می توانید به راحتی چرخش های اندکی را در پای خود اعمال کنید و تمرکز حرکت را تغییر دهید.

چرخش پنجه ها به سمت  داخل فشار بیشتری را بر بخش خارجی چهار سر وارد می کند. چرخش کامل پا به سمت داخل ، ابن اطمینان را ابجاد خواهد کرد که پای شما در موقعیت با ثبات و ایمنی حرکت را اجرا کند وگشتاور نامناسب روی زانو به حداقل برسد. بنابراین پاسخ صحیح گزینه ج است.

منبع : ایرانی فیتنس

نظر خود را بگذارید


پنج + 9 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز