بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
خصوصیات تمرین فیل هیت





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

خصوصیات تمرین فیل هیت

1890

 خصوصیات تمرین فیل هیت

در ذیل، نکاتی از تجربه و نحوه تمرین فیل هیت ( قهرمان مستر المپیای ۲۰۱۱ ) را اشاره می نمائیم که از زبان خودش برای آماده سازی در مسابقات مستر المپیای سال گذشته ، بیان شده است. « من هر بخش از بدن به جز سرشانه و بازویم را دو بار در هفته تمرین میدهم شما هم می توانید به این شیوه روی عضلات خود کار کنید، به شرطی که استراحت کافی و تغذیه مناسبی داشته باشید. فرکانس تمرین بیشتر بسته به شرایط ریکاوری شما دارد تا خود تمرین».

« من ترجیح می دهم ۱۵ تا ۲۰ تکرار برای اسکوات اجرا کنم، بجای اینکه هر چند صفحه وزنه که در دسترسم است را روی میله بگذارم و تنها شش تکرار یا کمتر انجام دهم. بنظرم انجام تکرارهای بیشتر عضله بیشتری را برای رشد تحریک می کند، و سخت تر است.»« به محض اینکه شروع کردم به استفاده زیاد از وزنه های آزاد از جمله تی بار ، زیر بغل پارویی با هالتر و دمبل ، پشت من که نقطه ضعفم بشمار می آمد ، به پیشرفت سریعی دست یافت و حالا به یک نقطه قوت بدل شده ».

« در آخرین ست از هر بخش بدن از تکنیک v-FST استفاده می کنم ( اجرای هفت ست با استراحت کوتاه بین هر یک ).

منبع : فلکس

نظر خود را بگذارید


چهار + 8 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز