بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
خراب شدن رژیم غذایی در آخر هفته





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
جمعه ۱ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

خراب شدن رژیم غذایی در آخر هفته

217

1خوش‌اندامی آرزوی خیلی‌هاست. اما برای رسیدن به هر آرزویی باید تلاشی کرد و کمی هم سختی کشید. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهند که افراد در آخر هفته‌ها در هر وعده‌ی غذایی ۳۷ کالری بیشتری دریافت می‌کنند. یعنی اینکه بیش از هر روز غذا می‌خورند. ادامه‌ی این روند هم چند کیلویی به وزنتان اضافه خواهد کرد. پرخوری آخر هفته‌ها یکی از دام‌هاست که نمی‌گذارد تناسب اندامتان را حفظ کنید. لطفا ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

_ به جای میخکوب شدن در برابر تلویزیون بهتر است یک آخر هفته‌ پرانرژی ترتیب دهید

لم دادن روی مبل و تماشای تلویزیون شما را به ریزه‌خواری و پرخوری می‌کشاند. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد افراد با تماشای تلویزیون ۴۰ درصد بیشتر غذا می‌خورند. برای همین توصیه می‌کنیم به جای اینکه بعد از یک هفته کار، آخر هفته را در منزل بمانید و جلوی تلویزیون میخکوب شوید به دل طبیعت بزنید، کوه بروید، پارک بروید، مهمانی ترتیب دهید و با دوستان و فامیل خوش بگذرانید.

در حاشیه :

اگر امکان هیچ کدامشان را ندارید خواهش می‌کنیم حتی شده از زمان پخش آگهی‌های بازرگانی استفاده کرده و تکانی به خودتان بدهید. یک حلقه بخرید و موقع آگهی‌ها حلقه بزنید. حرکات کششی انجام دهید و در جا بزنید. خلاصه اینکه خانه نشینی و تلویزیون تماشا کردن زیاد ممنوع!

_ به جای خوردن پاپ کورن در سینما بهتر است: یک مشت بادام بخورید

۳۰  گرم بادام در حدود ۲۳ عدد و ۱۶۱ کالری دارد که آسیبی هم به تناسب اندام نمی‌زند. یک ظرف متوسط پاپ‌کورن و نوشابه‌ای که در سینما نوش جان می‌کنید حدود ۱۶۱۰ کالری به بدنتان می‌رساند که حتی بیشتر از نیاز روزانه‌ی شماست. پاپ کورن سالم، یعنی کم‌چرب و کم‌نمک، خیلی هم مفید است اما آن‌هایی که در سینما و مراکز خرید دستتان می‌دهند به هیچ عنوان جزو پاپ‌کورن‌های سالم محسوب نمی‌شوند. باید بدانید که بادام حتی به کاهش وزن هم کمک می‌کند.

نتایج پژوهشی که در International Journal of Obesity به چاپ رسیده است نشان می‌دهد افرادی که میزان کالری‌های دریافتی روزانه‌شان را کم کرده و در عین حال بادام را به برنامه‌ی غذایی‌شان اضافه کردند لاغرتر از افرادی شدند که همان میزان کالری دریافت کردند اما بادام در برنامه‌ی غذایی‌شان نداشتند. این ماده‌ی غذایی سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده‌ی مونو، پروتئین‌ها و فیبرها می‌باشد که به آب شدن شکم کمک کرده و تاثیر زیادی در حفظ سلامت قلب دارند.

در حاشیه :

وقتی سینما می‌روید فیلم‌های کمدی را انتخاب کنید. نتایج برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهند که یک ساعت خندیدن به اندازه‌ی نیم‌ساعت ورزش در باشگاه باعث کالری‌سوزی می‌شود.
 
_ به جای درد دل کردن با یخچال بهتر است حال و حوایتان را در جاهای دیگر خانه عوض کنید

زمانی که مضطرب یا کسل هستید هر چیزی که دم دستتان باشد را خواهید خورد. در اغلب موارد خیلی هم گرسنه‌تان نیست و فقط از روی عادت و احساس غذا می‌خورید. برای همین هم مدام در آشپزخانه پرسه می‌زنید. لطفا این عادت را ترک کنید. این جور مواقع که از روی بی‌حوصلگی سراغ یخچال می‌روید یک لیوان آب بخورید. چون گاهی خیلی از ما گرسنگی و تشنگی را با هم اشتباه می‌گیریم. برای از بین بردن احساسات منفی و استرس‌هایتان حمام کنید، ورزش کنید، یوگا بروید و غیره. از روی بی‌حوصلگی سر یخچال نروید.

_ به جای اینکه شام بیرون بروید بهتر است دوستانتان را دعوت کنید

در رستوران‌ها حجم غذایی که سرو می‌شود زیاد است و همین پرس‌هایی که سفارش می‌دهید بزرگ‌ترین دام برای تناسب‌اندام است. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد افرادی که در ماه حداقل ۱۳ مرتبه در رستوران غذا می‌خورند به طور متوسط ۳۲ درصد کالری بیشتری دریافت می‌کنند. زمانی که در منزل آشپزی می‌کنید اضافه کردن کره و روغن و نمک دست خودتان است اما در رستوران‌ها دست سرآشپز محترم است که ایشان هم در استفاده از این مواد خیلی دست و دل باز هستند. زمانی که مهمان دارید و غذا درست می‌کنید به اندازه‌ی بقیه غذا نمی‌خورید. چون معمولا بوی غذا اجازه نمی‌دهد زیاد غذا بخورید. اما در رستوران تا بشقابتان را تمام نکنید از سر میز بلند نمی‌شوید و حسابی پرخوری می‌کنید که اصلا به نفع تناسب اندامتان نیست.

در حاشیه :

سر میز شمع وانیلی روشن کنید. رایحه‌ی وانیل اشتها و میل مصرف شیرینی‌جات و شکلات را کاهش می‌دهد. بوی وانیل اجازه نمی‌دهد که یک حجم زیادی بستنی وانیلی یا شکلاتی بخورید.

_ به جای اینکه ساعت‌ها یک گوشه بنشینید و کتاب بخوانید بهتر است بعد از هر فصل قدمی بزنید

اینکه جمعه‌ها دو یا سه ساعت مطالعه کنید برای اینکه اطلاعاتتان بالا برود فوق‌العاده است اما بهتر است به خاطر سلامتی‌تان هم که شده است از جایتان بلند شوید و تکانی به خودتان بدهید. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد افرادی که به طور مرتب از جایشان بلند می‌شوند و تحرک بدنی دارند خوش‌اندام‌تر هستند.

در حاشیه :

اگر نمی‌توانید از رمان، کتاب، مجله یا روزنامه‌ی مورد علاقه‌تان بگذرید و درعین‌حال نگران تناسب اندامتان نیز هستید توصیه می‌کنیم مثلا روی دوچرخه‌ی ثابت به مطالعه‌تان ادامه دهید یا اینکه هر نیم ساعت یک بار کتابتان را کنار بگذارید و قدمی بزنید یا حرکات کششی انجام دهید.

_ به جای اینکه آخر هفته ساعت‌ها با دوستانتان تلفنی صحبت کنید بهتر است قرار بگذارید و قدمی با هم بزنید.

درست است به سادگی با پیام کوتاه، ایمیل یا تلفن می‌شود از حال و روز دوستان و آشنایان با خبر شد اما حیف نیست خودتان را از ارتباط نزدیک با عزیزانتان محروم می‌کنید. به جای پیام کوتاه دادن یا ساعت‌ها پای تلفن نشستن یک قرار ملاقات بگذارید و قدمی با هم زده و تبادل اندیشه بکنید. درست است که می‌گویید وقت کم است و مشغله‌ها بیشتر اما خودمانیم اگر بخواهیم می‌شود وقتمان را به درستی تنظیم کنیم و به جای تلفن از نزدیک با دوستان و فامیل در ارتباط بود.

_ به جای اینکه بی‌کار بنشینید بهتر است باغبانی کنید یا هر کاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید

باغبانی و رسیدن به گل و گیاه یکی از بهترین کارهایی است که هم حال و هوایتان را عوض می‌کند و هم اینکه به زیبایی اندامتان کمک می‌کند. درست است اگر عادت به این کار نداشته باشید اولش سخت است و احتمال دارد بعد از روز اول حسابی عضلاتتان درد بگیرد و خسته شوید اما کم کم عادت می‌کنید و علاقمند می‌شوید. اگر باغچه‌ای ندارید یا کلا از این کار خوشتان نمی‌آید یک کار تفریحی دیگر انتخاب کنید. به کارهای تعمیری منزل برسید. مطمئنا در منزل همیشه وسایلی وجود دارد که نیاز به تعمیر دارد. آستین‌ها را بالا بزنید. بچه‌هایتان را به پارک ببرید و دنبالشان بدوید و حسابی بازی کنید. در هر حال بی حالی و بی تحرکی آخر هفته را کنار بگذارید و فعال باشید.

نظر خود را بگذارید


− 5 = هیچ

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز