بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
خانمها چگونه شکمی صاف و خوش لباس بسازند





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۲۹ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

خانمها چگونه شکمی صاف و خوش لباس بسازند

1420

خانمها چگونه شکمی صاف و خوش لباس بسازند

حرکات زیر شکم حرکت زانو خم:

از یک میله ی بارفیکس آویزان شده و پاها را کنار هم قفل کنید سپس بدون تاب دادن پاها آنهرا به سمت بالا بیاورید و زمانی که پاهایتان با بالا تنه اتان زاویه ۹۰ درجه ساخات پاهارا به آرامی و با کنترل به سمت پایین بیاورید این سیکل را برای ۳ ست ۱۵ تکراری اجراکنید توجه داشته باشید که نیازی نیست تکرار ها را در حد کشنده نگهدارید زیر شکم همراه با چرخش: زانو ها را در حالت آویزان به صورت مورب بالا بیاورید.


بخش بالایی کرانچ عادی:

این نوع حرکت شکم را اکثران با آن آشنا هستند.در این حرکت روی یک سطح صاف دراز کشیده و زانو ها را خم کرده و با انقباض شکم بالا تنه را به سمت بالا بیاورید اگر بالا آوردن بالا تنه به صورت کامل برایتان مشکل است میتوانید دست ها را صاف کرده و کف آنها را بر روی زمین بگذارید وبالا تنه را تا آنجا بالا بیاورید که انقباض را حس کنید (البته این نوع اجرا را باید تا ناتوانی پیش بروید) برای کرانچ عادی ۳*۲۰تا۳۰ تایی کافی است
کرانچ معکوس:

در این حرکت بالا تنه بر روی زمین ثابت است وپاهارا تاجایی که با زمین زاویه ی ۹۰ درجه درست کنند بالا بیاورید(پاها باید صاف باشند) و آنرا ۳*۲۰تا ۳۰ تایی اجرا کنید
کرانچ دوبل:

در این حرکت باید سعی کنید ساقها را بال آورده(ساقها با رانها ۹۰ درجه باشند)سپس بالا تنه اتان را نیز تا جاییکه میتوانید بالا بیاورید۳*۲۰
کرانچ روی سطح شیبدار:

روی میززیر سینه دراز کشیده و بالاتنه را بالا بیاورید سپس به آرامی به سمت پایین بیایید این حرکت را با کنترل اجرا کرده و لازم نیست حتما پشتتان با میز برخورد داشته باشد بلکه حفظ انقباض اهمیت دارد ۳*۲۰-۳۰
کرانچ با کابل:

دست گیره ی کابل را به سیم بالایی دستگاه متصل کرده وپشت به دست گاه روی زمین زانو بزنید (رانها روی زمین عمود باشند) میله را با دودس از پشت گردن در دست گرفته و با انقباض شکم بالا تنه را به پاها نزدیک کنید.۳*۲۰

در هر جلسه ی تمرینی ۲تا۳ حرکت را انتخاب کرده و اجرا کنید اگر در خانه تمرین میکنید هر دو حرکت را پشت سر هم اجرا کنید یعنی یکست از کرانچ عادی را با زیر شکم واین سیکل را برای ۳ ست اجراکنید آنها را پشت سر هم وبدون استراحت اجرا کنید.

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


سه × = 24

۲ دیدگاه برای “خانمها چگونه شکمی صاف و خوش لباس بسازند”

  1. asal می‌گه:

    ممنونم ازمطالبی که در مورد داشتن شکم تخت وسفت کردن عضله واینا نوشتین اما لطفا فقط به همین قدر اطلاعات کم بسنده نکنید لطف کنید برای خانمهایی که اکثرا شاغل هستن واصلا وقت باشگاه رفتن ندارن هم درمطالبتون جایی رو درنظربگیرین منظورم اینه که کسی که باشگاه تو دسترسش نیست . وقتشم نداره باید چه جوری عضله پشت بازو وشکم ورانشو سفت کنه؟ممنون

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز