اصول تمرینی در بدنسازی | تشریح حرکات بدنسازی | تمرین | مقالات

حرکت کششی دو زانو به سینه

On

حرکت کششی دو زانو به سینه

به پشت دراز بکشید و زانو ها را خم کنید . حالا با دو دست از بالای ساق پاها را گرفته و هر دو پا را به سمت سینه بیاورید .در صورتی که انجام این حرکت برایتان مشکل است دستها را در زیر زانو قرار داده و ران ها را بگیرید .

ضمنا می توانید سر را در حالت عادی قرار دهید یا از زمین بلند کنید .

ده  ثانیه در این پوزیشن باقی بمانید و این حرکت را ۵ بار در روز انجام دهید . بیاد داشته باشید این حرکت عکس حرکت پل زدن است .
فواید درمانی :

این حرکت را برای کسانی که قوس کمرشان زیاد است و یا دچار کمر درد ناشی از اسپاسم عضلانی کمری هستند توصیه می شود.

منبع : فیتنس تیپس

About احسان اخلاق منش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *