بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
حرکت شناسی – بارفیکس





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۴ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

حرکت شناسی – بارفیکس

3327

حرکت شناسی – بارفیکس

بارفیکس

عضلات درگیر:

عضلات لایتسمیوس دورسی(پشتی بزرگ) – درس ماژور – کول – جلوبازو

این حرکت یکی از بهترین تمرینات جهت افزایش قدرت اجرایی عضلات پشت محسوب شده و همچنین یک تمرین ایده آل برای ورزشهایی که بصورت آویزان انجام می شوند(مانند دارحلقه و پارلل) و یا ورزشهایی که با قلاب کردن دست سر و کار دارند.

انواع دیگر حرکت

سعی کنید این حرکت را در حالتهای مختلف و یا در عرض های متفاوت به دست گرفتن میله انجام دهید. فرم دست جمع این تمرین اگر چه فشار کمتری بر آرنجها وارد می آورد، اما نسبت به حالت دست باز که به تعداد بیشتری از عضلات مخصوصا عضلات پشت فشار می آورد تنها چند عضله کوچک و مخصوصا سرشانه ها را مورد هدف قرار می دهند.

۱-      فاصله و نوع قرار گرفتن میله بارفیکس را انتخاب کنید و سپس در حالی که دستها کاملا صاف هستند خود را آویزان نمایند. زانوها را خم کرده و برای ایجاد ثبات بیشتر آنها را بصورت ضربدری بر روی هم قرار دهید.

۲-      در حالت آویزان، با درگیر کردن مفصل سرشانه و آرنج و با استفاده از نیروی عضلات پشت خود را به سمت بالا بکشید. در کل دامنه حرکتی از خم کردن باسن و یا پیچ و تاب دادن به پاها جلوگیری کنید.

۳-      تا جایی که چانه از میله بارفیکس عبور نماید به بالا کشیدن بدن ادامه دهید. در این حالت سرشانه ها هنوز هم باید به طرف عقب متمایل باشند.

۴-      در نقطه بالایی حرکت مکث کوتاهی نموده و سپس کاملا کنترل شده و بطور آهسته بدن را به سمت پایین هدایت کنید در کل دامنه حرکتی سعی کنید نگاه به طرف جلو باشد نه بطرف زمین.

۵-      در حالی که پاها و بالا تنه در یک راستا قرار دارند و دستها کاملا کشیده هستند به نقطه ابتدایی حرکت بازگردید. بازهم یادآوری می شود که در کل دامنه حرکتی از سیستم تقلب و یا پرتاب بیش از حد بدن برای جلوگیری از صدمات وارده اجتناب کنید.

منبع : ایرانی فیتنس

نظر خود را بگذارید


2 − یک =

۲ دیدگاه برای “حرکت شناسی – بارفیکس”

  1. ناشناسم می‌گه:

    سایت خوبی دارین خوشم اومد.

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز