بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
جدول راهنمای خستگی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۴ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

جدول راهنمای خستگی

186

جدول خستگی
مقادیر کم آهن
ازمایش خون افزایش اهن رزیم غذایی دریافت مکمل آهن (در صورت تجویز)
کربوهیدرات بسیار کم
مصرف بیشتر غذاها ونوشابه های کربوهیدراتی به ویژه در طول برنامه های تمرینی سنگین مصرف ۵ یا ۶ بار در روز
بیش تمرینی یا کم تمرینی


کاهش تمرین مصرف غذاهای پرکربوهیدرات هماهنگی با مربی برای تعدیل برنامه ی تمرین عدم آمادگی جسمانی نیز می تواند سبب احساس خستگی شود
ناراحتی های گوارشی
نزدیک تمرین غذا نخورید بین وعده های غذایی و تمرین فاصله در نظر بگیرید برای جلوگیری از ابزدایی (کم ابی) به مقدار زیاد مایع بنوشید
مصرف زیاد کافئین
نزدیک ساعت های خواب از مصرف کافئین پرهیز کنید قطع مصرف نوشیدنی های کافئین دار مانند نوشیدنی انرژی زای پرکافئین
فشار عصبی و اضطراب
دوری از علت های ایجاد فشار عصبی این ممکن است سبب تغییر شغل ساعت کار محل زندگی یا روابط شود فراگیری روش های ارامسازی
ابزدایی (کم آبی)
نوشیدن آب فراوان در صورت پر رنگ شدن ادرار
نوبت (شیفت کاری)
برای این مشکل پاسخ ساده ای وجود ندارد بهترین راه حل بازگشت به کار روزانه و خوابیدن در زمان های مشخص است
از خوردن میان وعده هنگم کار لذت ببرید هیچگاه پرخوری نکنید
نشانه های پیش قاعدگی
کاهش مصرف نمک و غذاهای شور این راه می تواند به کاهش احساس بادکردگی کمک کند
حذف وعده های غذایی
همیشه منظم غذا بخورید حتی برای میان وعده ها نیز برنامه ی مشخصی داشته باشید صبحانه را به هیچ وجه حذف نکنید زیرا سبب بروز خستگی و کاهش عملکرد جسمانی و روانی می شود
مطالعه
ساعت های مناسبی برای مطالعه انتخاب کنید به ویژه اگر کار میکنید برای کاهش تماشای تلویزیون و افزایش فعالیت ورزشی برنامه ریزی کنید
استعمال سیگار
راه حل روشن است
حساسیت به گیاهان
برای کاهش نشانه های مربوط به آن به پزشک مراجعه کنید رسیدگی به حساسیت یکی از وظایف مهم درمان گاه ها می باشد
زمانبندی وعده های غذایی و میان وعده ها
۲ ساعت یا بیشتر بین وعده های غذایی و تمرین فاصله را در نشر بگیرید ۲ساعت یا بیشتر بین وعده های غذایی و خوابیدن فاصله در نظر بگیرید هیچ وعده ی غذایی را حذف نکنید
اضافه وزن
کاهش چربی بدن به ویژه چربی شکمی
کاهش قند خون
۵ یا ۶ وعده میان وعده ی غذایی و تمرین فاصله در نظر بگیرید ۲ساعت یا بیشتر بین وعده ی غذایی و خوابیدن فاصله در نظر بگیرید هیچ وعده ی غذایی را حذف نکنید
آب و هوا
قرارگیری در اب و هوای گرم و مربوط میتواند سبب سازگاری شود تمرین در ساعت های خنک روز راحت تر است اگر بازهم احساس مشکل کردید به دنبال علت های پزشکی باشید

نظر خود را بگذارید


− 4 = پنج

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز