تغذیه | مقالات | نکات تغذیه ای از دیدگاه قهرمانان

توصیه های غذایی یاماگاشی برجسته ترین بدنساز حرفه ای ژاپن

 توصیه های غذایی یاماگاشی برجسته ترین بدنساز حرفه ای ژاپن

سعی می کنم همه چیز را ساده حفظ کنم و به طور عمده بر گوشت قرمز ، مرغ ، ماهی ، برنج ، سیب زمینی و جو تکیه دارم . پس از رقابت آرنولد کلاسیک ، برای حدود شش هفته ، به پنج یا شش وعده در روز پایبند بودم . سپس برای مدتی این مقدار به سه وعده کاهش یافت .بخاطر تمام پروتئین و کربوهیدرات بالایی که در طول خارج از فصل رقابت و دوران رژیم رقابت مصرف کرده بودم ، می خواستم به بدنم کمی استراحت دهم و فشار را بر آن کاهش دهم .

دوران آماده سازی من برای المپیا ۴ ماه کامل را شامل شد ، و مهم بود که به عضلات و ذهنم اجازه دهم تا پیش از شروع آن استراحتی داشته باشند . فکر کنم یکی از اشتباهات بسیاری از بدنسازان این است که کار مشابهی را برای سالهای متوالی تکرار می کنند ، بعد هم در حیرتند که چرا بدنشان تغییری نمی کند و واکنش متفاوتی ندارد !

بر این باورم که اگر می خواهید بدنتان عکس العملی خوبی در برابر تمرینات و رژیمهای شما داشته باشد ، فراهم آوردن امکان استراحت برای آن ، یکی از مهمترین اسرار است .

منبع :  فلکس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *