بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
توصیه هایی در مورد تمرین پیش از رقابت ( از زبان ناصر صونباطی )





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

توصیه هایی در مورد تمرین پیش از رقابت ( از زبان ناصر صونباطی )

1444

 تعداد تکرار های حرکات تفکیکی, تعداد تکرارهای حرکات در دوران مسابقات, تعداد تکرارهای حرکات پایه در دوران مسابقات, تمرین در دوران رژیم, تمرین پیش از مسابقه, حرکات پایه در دوران مسابقه خوب یا بد, رنج تکرارها در دوران مسابقات, ناصر صونباطی در مورد تمرین قبل از رقابت, نظر ناصر الصونباطی در تمرینات دوران رقابت

از زمانی که من رقابت می کردم و حتی پیش از آن تا به امروز همواره این اختلاف عقیده بین بدنسازان وجود داشته که آیا باید در دوران آمادگی برای رقابت به تمرینات سنگین ادامه داد یا نه ؟زمانی که خودم رقابت می کردم فلسفه تمرینم این بود که باید همواره از حرکات پایه تا روز مسابقه هم استفاده کنم ، و در مورد تعداد تکرارها هم بر خلاف بسیاری از بدنسازان هم از تکرارهای کم و هم از تکرارهای زیاد استفاده می کردم .

بسیاری از ورزشکاران فلسفه تمرین خود را زمانی که برای یک رقابت آماده می شوند تغییر می دهند . آنها بیشتر به حرکات تفکیکی تمایل پیدا می کنند ، و مقدار وزنه ای را که می توانند با آن تمرین کنند کاهش می دهند ، در عوض از تکرارهای بیشتر و جابجا کردن انفجاری وزنه ها استفاده می کنند. بسیاری از بدنسازان دیگر برای اینکه به پمپ بالاتری دست یابند در این دوران حرکات پایه را از تمرین خود حذف می کنند با این تصور که چنین حرکات سنگینی می تواند باعث بروز آسیب در آنها شود .

ولی من با این ایده موافق نیستم . به نظر من اگر تمام طول سال را به طور منظم و صحیح تمرین کنید ، می توانید به تمرین با وزنه و حرکات سنگین حتی در طول رژیم هم ادامه دهید .معمولاً در حرکات پایه مثل اسکوات ، ددلیفت ، حرکات پارویی ، بارفیکس و پارالل استفاده از وزنه های سنگین و رنج ۶تا ۸ و گاهی تا ۱۰ را مناسب می دانم و گاهی اجرای آنها را دو روز در هفته توصیه می کنم

در حرکات تفکیکی استفاده از وزنه های سبک تر و تکرار های بیشتر یعنی حدود ۱۵ تکرار را توصیه می کنم . ۱۵ تکرار به شما امکان می دهد تا به پمپ بسیار خوبی دست یابید و بیشترین مقدار تفکیک را در عضلات مورد نظر خود ایجاد کنید بدن اینکه عضلات شما مورد تخریب زیادی قرار گیرندبه نظر من استفاده از این استراتژی در استفاده از تکرار های زیاد و کم می تواند کمک کند به حفظ سایز عضلانی و همزمان دستیابی به تفکیک و جزئیات بالا در عضلات.

منبع : jafarpoor.com

نظر خود را بگذارید


شش − 2 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز