تمرین | نکات تمرینی از دیدگاه قهرمانان

توصیه شاون ری : ( اصول جلوبازو)

 توصیه شاون ری : ( اصول جلوبازو)

نمی توانید اصول را نادیده بگیرید.در سالهای ابتدایی تمریناتم مقالات بسیاری رادر مجلات بدنسازی میخواندم از زبان قهرمانانی که همگی صحبت مشابهی در مورد افزایش حجم بازو داشتند مبنی بر اینکه به حرکات پایه پایبند باشید! این توصیه باارزشی بود.جلوبازو هالتر ،دمبل لاری وجلوبازو دمبل در انواع مختلف  اینها چیزهایی هستند که بازوی بزرگی میسازند .

سیمکش و دستگاهای مختلف برای ایجاد کیفیت در حجم عضلانی شما مناسبند ، ولی ابتدا باید آن حجم را بسازید تا بعد به آن کیفیت دهید به حرکات پایه در تمرینات بازو پایبند باشید ،از دمبلها وهالترهای سنگین استفاده کنید ودر این صورت خواهید توانست به تمام حجمی که بدنبالش هستید دست یابید.

این شیوه ای بود که من هم استفاده می کردم  من با انجام حرکات پایه شروع کردم، وهنوز هم از حرکات پایه استفاده میکنم.

منبع  مجله فلکس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *