بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
توصیه حرفه ای ها : فرانکو کلمبو (تکنیک تمرین هرمی به علاوه پمپ خون !)





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۹ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

توصیه حرفه ای ها : فرانکو کلمبو (تکنیک تمرین هرمی به علاوه پمپ خون !)

1753

 توصیه حرفه ای ها : فرانکو کلمبو (تکنیک تمرین هرمی به علاوه پمپ خون ! )

به نظر من یکی از بهترین روشهای تمرین استفاده از الگوی تکرارهای ۱۰—۸—۶—۱۵- است .برای مثال فرض کنیم در حال اجرای پرس سینه هستید در اولین ست ، از وزنه ۵۰ کیلویی استفاده میکنید برای ۱۰ تکرار ست دوم با ۷۰ کیلو در ۸ تکرار ست سوم ۸۰ کیلو برای ۶ تکرار و در نهایت در آخرین ست ۵۵ کیلو برای ۱۵ تکرار برای تقویت جریان خون در عضله .

در واقع با اولین ست عضله را گرم میکنید ، وبا افزایش وزنه ها در ۲ ست بعدی ، عضله را به کار سخت تر و ساختن سایز و قدرت وادار میکنید .

آخرین ست عضله را با حداکثر خون پمپ میکند برای تتحریک باز هم برای رشد . معتقدم سیستم ۱۰—۸—۶—۱۵- برای بدنسازان متوسط از هر تکنیک دیگری موثر تر است .

منبع : مجله فلکس

نظر خود را بگذارید


9 − = شش

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز