بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
توجه به میزان مصرف کلسیم





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۳ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

توجه به میزان مصرف کلسیم

974

توجه به میزان مصرف کلسیم

توجه به میزان مصرف کلسیم با ارائه تحقیقات جدید

کلسیم از جمله مهمترین مواد معدنی برای بدن به شمار می آید ،در حالی که زمانی تصور بر این بود که اهمیت مصرف کلسیم تنها برای حفظ و تقویت سلامتی استخوانهاست ،در سالهای اخیر به خوبی مشخص شده این ماده ارزشمندی است برای چربی سوزی و حالا در لیست مواد تشکیل دهنده بسیاری از مکملها چربی سوز،نام آن به چشم میخورد.

ولی تحقیقات جدیدتر به واسطه نمایان ساختن ارتباط کلسیم و سرطان پروستات،بار دیگر این ماده معدنی را مورد توجه قرار داده.البته اینبار اخبار چندان خوشایند نیست.این جلب توجه تازه در مورد کلسیم بر میگردد به مطالعه وسیع انجام شده بر روی تعداد زیادی از مردان که برای مدتی طولانی روزانه ۲۰۰۰ میلی گرم و یا بیشتر کلسیم دریافت کردند.طبق آمار مشخص شده این افراد به میزان ۶۰ درصد دچار ریسک بیشتری برای ابتلا به سرطان پروستات هستند نسبت به مردانی که ۷۰۰ میلی گرم و یا کمتر کلسیم دریافت میکنند.

معنای خبر این نیست که باید از کلسیم اجتناب کنید-چون این ماده معدنی اهمیت زیادی برای انقباض عضلات ،سلامت استخوانها و کنترل ذخایر چربی بدن دارد-ولی لازم است نسبت به کل کلسیم دریافتی روزانه خود ،هم از طریق غذا و هم از طریق مکملها هوشیار باشید .برای اینکه سطح مصرف کلسیم شما در حد مجاز و پیشنهادی RDA باقی بماند یعنی ۱۰۰۰ میلی گرم برای مردان کمتر از ۵۰سال و ۱۲۰۰ میلی گرم برای مردان مسن تر.

محاسبه کلسیم دریافتی

در ادامه لیستی از مهمترین منابع غذایی کلسیم را برایتان ذکر کرده ایم .

دقت کنید که کلسیم تنها در محصولات لبنی یافت نمی شود.و به یاد داشته باشید مصرف میوه ها و ویتامین D میتواند ریسک ذکر شده در ارتباط با کلسیم را خنثی کند.توصیه میکنیم از مولتی ویتامینی که ۴۰۰ واحد ویتامین D در اختیار شما بگذارد استفاده کنید و ۳تا ۵ تکه میوه در روز مصرف کنید.

ماده غذایی کلسیم بر حسب میلی گرم

ماست کم چرب (یک فنجان)   ۴۱۵   میلی گرم
توجه به میزان مصرف کلسیم
ماهی ساردین (یک قوطی کنسرو)  ۳۵۰

شیر بدون چربی(یک فنجان)    ۳۰۵

اسفناج پخته(یک فنجان)   ۲۴۵

بستنی(یک فنجان)    ۱۸۵

پنیر کم چربی(یک فنجان)    ۱۴۵

پنیر کاتیج کم چربی(یک فنجان)  ۱۴۵

لوبیا پخته (یک فنجان )  ۱۴۰

نظر خود را بگذارید


3 + = هفت

۲ دیدگاه برای “توجه به میزان مصرف کلسیم”

  1. علی می‌گه:

    خیلی مفید بود

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز