تمرین پشت بازو با سرجیو اولیوا

تمرین پشت بازو با سرجیو اولیوا

هنوز هم بسیاری از صاحب نظران سرجیو اولیوا را بی نظیرترین مرد المپیایی از نطر ژنتیکی می دانند . اما این بازو های اوست که بیش از هر چیز در اذهان علاقه مندانش باقی مانده است . در اوایل دهه هفتاد میلادی سرجیو قطور ترین بازو هارا میان بدنسازان جهان داشت ، گرچه او جلو بازوهای بلندی داشت اما پشت بازوها و ساعدهایش عامل درخشش بازوهای او شده بود.

او به عنوان یکی از اعضای تیم ملی وزنه برداری کوبا در دهه پنجاه میلادی معتقد بود تمرین باید سنگین و اصولی باشد . سرجیو تمرینات پشت بازوی خود را گاهی تغییر میداد و از سیستم  ۵ * ۵ تا ست های حجمی استفاده می کرد اما این ژنتیک فوق العاده او بود که در پاسخ به هر نوع تمرینی بهترین نتیجه را می داد .
تک اندام
تمرین پشت بازو با سرجیو اولیوا
دیپ با وزنه ۵ * ۸ – ۱۲
پشت بازو کششی ۱۲ – ۸ * ۵
پشت بازو کششی مچ برعکس ۱۲ – ۸ * ۵
پشت بازو دمبل بالای سر ۱۲ – ۸ * ۵
پشت بازو هالتر نشسته مچ برعکس ۱۲ – ۸ * ۵

منبع : تک اندام

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.