تمرین پشت بازو با سرجیو اولیوا

تمرین پشت بازو با سرجیو اولیوا

تمرین پشت بازو با سرجیو اولیوا

هنوز هم بسیاری از صاحب نظران سرجیو اولیوا را بی نظیرترین مرد المپیایی از نطر ژنتیکی می دانند . اما این بازو های اوست که بیش از هر چیز در اذهان علاقه مندانش باقی مانده است . در اوایل دهه هفتاد میلادی سرجیو قطور ترین بازو هارا میان بدنسازان جهان داشت ، گرچه او جلو بازوهای بلندی داشت اما پشت بازوها و ساعدهایش عامل درخشش بازوهای او شده بود.

او به عنوان یکی از اعضای تیم ملی وزنه برداری کوبا در دهه پنجاه میلادی معتقد بود تمرین باید سنگین و اصولی باشد . سرجیو تمرینات پشت بازوی خود را گاهی تغییر میداد و از سیستم  ۵ * ۵ تا ست های حجمی استفاده می کرد اما این ژنتیک فوق العاده او بود که در پاسخ به هر نوع تمرینی بهترین نتیجه را می داد .
تک اندام
تمرین پشت بازو با سرجیو اولیوا
دیپ با وزنه ۵ * ۸ – ۱۲
پشت بازو کششی ۱۲ – ۸ * ۵
پشت بازو کششی مچ برعکس ۱۲ – ۸ * ۵
پشت بازو دمبل بالای سر ۱۲ – ۸ * ۵
پشت بازو هالتر نشسته مچ برعکس ۱۲ – ۸ * ۵

منبع : تک اندام

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.