بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تمرین پا با جی کاتلر





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۲۹ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تمرین پا با جی کاتلر

1140

تمرین پا با جی کاتلر

دنیای پرورش اندام تا به حال پاهایی خیره کننده تر از پاهای جی کاتلر ندیده است . در سال ۲۰۰۹ جی کاتلر در حالی روی سکوی مستر المپیا قرار گرفت که دور ران هایش بیش از ۳۰ اینچ بود و عضله چهار سرش مانند رشته های طناب در هم تنیده شده بود. ساق پایش بی شک در آن سال بسیار بهتر از سایرین بود . پیروزی جی کاتلر در ۲۰۰۹ به خاطر چنین پاهایی بسیار شیرین تر از سایر موفقیت هایش بود.

او تمرینات پایش را در دو روز پیاپی انجام داده که آن را با حرکات عضله چهار سر آعاز می کند. به این ترتیب می تواند روی هر بخشی از عضلات پا به طور کامل تمرکز کند. همانطور که عضلات جلوبازو و پشت بازو را در روزهای مختلف تمرین می دهید عضلات جلو ران و پشت ران را نیز باید در دو روز مختلف انجام دهید.

تفاوت دیگر تمرینات پای جی کاتلر با سایر بدنسازان حرفه ای جهان در تمرینات ساق پای اوست. در حالی که بیشتر بدنسازان تنها چند ست ساق پا انجام میدند او ۹ ست ساق پا را با ۳ حرکت مختلف انجام می دهد . در واقع اگر جی کاتلر چنین ساق هایی نمی ساخت حجم انبوه ران هایش او را کوتاه قامت تر از این نشان می داد.

برنامه پای جی کاتلر یک برنامه کامل و ساده است اما باید کنترل کامل اجرا شود . گرچه او هیچ گاه سبک تمرین نمی کند اما مقدار وزنه آنچنان اهمیتی برایش ندارد و بیش از وزنه به تحت فشار بودن عضلاتش توجه می کند.
تک اندام
برنامه جی کاتلر
روز اول – چهار سر
جلو ران ۲۰ * ۳
پرس پا  ۴ * ۱۲
اسکوات  ۶ * ۴ – ۱۰
لانچ  ۸ * ۳ گام ( هر پا )
جلو ران سنگین  ۱۰ * ۴

روز دوم – پشت ران – ساق پا
پشت ران خوابیده ۱۲ * ۶
ددلیفت ۱۰ * ۳
پشت ران ایستاده تک پا ۱۲ * ۳
پرس پا ( پاها بالا و باز از هم ) ۱۲ * ۳
ساق پا ایستاده ۱۰ * ۴
ساق پا دانکی ۱۰ * ۲
ساق پا نشسته ۱۰ * ۳

منبع : تک اندام

نظر خود را بگذارید


5 × = چهل

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز