بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تمرین عضله پشت بازو به شیوه سوپرست





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۲۹ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تمرین عضله پشت بازو به شیوه سوپرست

2789

 تمرین عضله پشت بازو به شیوه سوپر ست

۱-پشت بازو سیم کش: ۲×۱۵
پشت بازو پرس سینه ای  ۱×۱۵
پشت بازو سیم کش ایستاده+پشت بازو پرس سینه ای  ۲×۱۰
پشت بازو هالتر خوابیده+پارالل ۲×۱۰

دو( ست )اول برای گرم کردن و آماده سازی مفاصل و عضلات برای یک تمرین سنگین انجام میشوند ،نباید از وزنه های سنگین برای این دو ست استفاده کرد.
۲-یک ست هم پشت بازو پرس سینه ای برای آشنایی مفاصل برای مسیر حرکت دوم سوپر ست اجرا میشود.
۳-اجرای حرکت سیم کش قبل از پرس سینه دست جمع،پدید آورنده سیستم پیش خستگی در این سوپر ست است،بدین ترتیب که ،در حرکت اول فقط عضله پشت بازو فعال است و در حرکت دوم ،سرشانه و سینه نیز به کمک پشت بازو می آیند و به ورزشکار اجاره میدهند ،ترایسپس خود را بیش از پیش تحت فشار قرار دهد.
از طرفی اجرای حرکت اول با سیستم کنترل و تمرکز صورت میگیرد،یعنی ورزشکار ابتدا ده تکرار پشت بازو سیم کش را با کنترل کامل انجام داده و سپس بدون مکث حرکت پشت بازو پرس سینه ار را در ده تکرار دیگر دنبال میکند.،برای چاشنی کار میتوان دو تکرار کمکی دیگر نیز در این حرکت اخیر اجرا کرد.
دو ست با استفاده از این کلکسیون سیستم های حرفه ای در این حرکت کافی است،تا ترایسپس چاره ای جز رشد کردن نداشته باشد.
۴٫در این دو سوپر ست نیز وجود پشت بازو قبل از پارالل سبب ایجاد سیستم پیشخستگی میشود.دقت به فاصله استاندارد دستها در حرکت هالتر خوابیده از اهمیت زیادی برخوردار است،چون کم بودن این فاصله میتواند منجر به دردهای شدید در مفصل مچ و آسیب دیدگی آن شود.بعد از ده تکرار ورزشکار به سرعت سراغ پارالل رفته و ده تکرار دیگر نیز در اینجا انجام میدهد. دو ست اول برای گرم کردن و آماده سازی مفاصل
در صورتی که قدرت بدنی اجازه استفاده از وزنه های بیشتری را میداد،میتوان از وزنه اضافی استفاده کرد.برای این کار با قلاب کردن پاها در یکدیگر یک دمبل را در میان آنها قرار داده یا میتوان از کمربند مخصوص وزنه اضافی استفاده کرد.

منبع: کتاب حرفه ای باش

نظر خود را بگذارید


هفت − = 4

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز