بدنسازی | تمرین | مقالات | نکات تمرینی از دیدگاه قهرمانان

تمرین شکم بدون وزنه (احمد احمد نفر سوم رقابت های حرفه ای شیکاگو ۲۰۱۲ )

On

 تمرین شکم بدون وزنه (احمد احمد نفر سوم رقابت های حرفه ای شیکاگو ۲۰۱۲ )

من روشهای متعددی را برای تمرین شکم تجربه کرده ام. ولی شیوه ای که برایم بهترین نتیجه را داشته ، تمرین شکم برای سه جلسه در هفته است ؛ با اجرای تنها یک حرکت برای سه یا چهار ست در انتهای جلسه تمرین ، هر جلسه ، بخش معینی از شکم را هدف قرار می دهم بالای شکم ، پائین شکم و پهلوها.

تقسیم بدنی تمرین شکم به این روش به من امکان می دهدتا تمام بخشها را با ۱۰۰ درصد شدت تحت فشار بگذارم . وقتی عضلات شکمم را تمرین می دهم ، از وزنه اضافی استفاده نمی کنم .

وزنه برای دستیابی به عضلاتی بزرگتر مناسب است ، ولی میان تنه ، بخشی است که نیاز به حجم عضلانی بیشتر در آن نیست. در نتیجه من در پی دستیابی به بیشترین سوزش عضلانی هستم ، بدون وزنه و با تمرکز کامل بر هر تکرار.”

منبع  :  مجله Musclar Development

About احسان اخلاق منش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *