بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تمرین سینه با سه بانوی حرفه ای





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تمرین سینه با سه بانوی حرفه ای

3898

تمرین سینه با سه بانوی حرفه ای

قبل از مطالعه برنامه های تمرینی زیر که برای فیتنس و بدنسازی بانوان توسط ایرانی فیتنس تهیه و گرد آوری شده است باید یک نکته را در نظر داشت ، این برنامه ها توسط بانوان ورزشکار حرفه ای تنظیم شده اند و این افراد نیز قبل از رسیدن به چنین سطحی حداقل چند سال تمرین سخت و سنگین را پشت سر گذاشته اند.در نتیجه ، استفاده از برنامه های زیر به خانم هایی توصیه می شود که حداقل یک سال سابقه تمرین مداوم با وزنه را داشته باشند. اکثر خوانندگان عزیز باید به این برنامه به چشم الگو نگاه کنند و از به کار بستن کورکورانه آنها بدون نظر گرفتن از مربی باشگاه خود از برنامه استفاده نکنند.

تابیتا کلاسن لیندری (ورزشکار حرفه ای IFBB در شته بیکینی)

حرکت                                ست                   تکرار

شنا                                    ۳                       ۱۰

پرس بالاسینه دمبل              ۳*                     ۱۲

قفسه بالاسینه دمبل              ۳*                     ۱۲

پرس سینه با هالتر              ۳*                     ۱۲

قفسه سینه با سیم کش          ۳*                     ۱۲

*ستاره به معنی این است که در ست آخر یک دراپ ست(ست کم کردنی)اجرا کنید.

بتانی سیستر نینو(ورزشکار حرفه ای IFBB در رشته فیتنس)

حرکت                                     ست                   تکرار

پرس بالاسینه با دمبل                  ۳                    ۱۵-۱۲

پرس سینه نشسته با دستگاه         ۳                     ۱۵-۱۲

پک دک                                  ۳                     ۱۵-۱۲

شنا(پا روی میز)                     ۳                        ۱۰
تمرین سینه با سه بانوی حرفه ای

آنجلیکا نبیا (ورزشکار حرفه ای iFBB در شته فیگور)

حرکت                                   ست                                   تکرار

پرس بالاسینه با دمبل                 ۴-۳                             ۱۵-۱۲

پرس  سینه دمبل                       ۴-۳                             ۱۵-۱۲

پرس زیرسینه دمبل                   ۴-۳                            ۱۵-۱۲

قفسه سینه با دمبل                     ۴-۳                             ۱۵-۱۲

قفسه بالاسینه با سیم کش            ۴-۳                            ۱۵-۱۲

قفسه زیرسینه با سیم کش           ۴-۳                            ۱۵-۱۲

شنا                                         ۳                              ۲۵-۲۰

شنا (دستها روی میز)               ۳                               ۲۵-۲۰

شنا(پاهاروی میز)                   ۳                               ۲۵-۲۰

نکاتی از زبان آنجلیکا :

– زمانی که به دنبال افزایش قدرت و سایز هستم،دو بار در هفته با وزنه های سنگین روی عضلات سینه تمرین می کنم.

– حرکات دمبل،سیم کش و نیز حرکات با وزن بدن،کنترل بهتری و دامنه حرکتی کامل تری را فراهم می کنند.

منبع : ایرانی فیتنس

نظر خود را بگذارید


8 + = یازده

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز