تمرین جلو بازو با آرنولد شواتزنگر قهرمان ۷ دوره مستر المپیا

تمرین جلو بازو با آرنولد شواتزنگر قهرمان ۷ دوره مستر المپیا

بی شک جلو بازوی راست آرنولد در تاریخ بی سابقه اس . حتی جلو بازوی چپش هم نتوانست به گرد پای جفت خود برسد . در سال های ۷۱ ، ۷۳ و ۷۴ میلادی آرنولد بزرگترین و برآمده ترین جلو بازو ها را داشت. امروز همه ما رمز موفقیت آرنولد شواتزنگر را میدانیم : تمرین تا پای مرگ!
گرچه هیچ گاه وزنه هایش به سنگینی وزنه های هم تمرین اش فرانکو کلمبو نرسید، اما تمریناتش نهایت فشار و سختی را داشت .

او دو بار در هفته جلو بازوهایش را تمرین می داد و هر بار تقریبا سه ساعت طول می کشید . او قدرت ذهنش را در ساختن چنین بازوهایی به اندازه فیزیک بدنی خوبش موثر می دانست.

تمرین جلو بازو با آرنولد :

جلو بازو هالتر تقلبی ۸- ۵ * ۱۲- ۸
جلو بازو دمبل روی نیمکت شیب ۸- ۵ * ۱۲ – ۸
جلو بازو تمرکزی تک دست ۱۰ * ۵
جلو بازو دمبل ایستاده ( متناوب ) ۱۰ * ۵

منبع : تک اندام

۱ دیدگاه
  1. مهرداد مهر ۲۲, ۱۳۹۳ at ۱۲:۳۷ ب.ظ - تکرار

    با سلام و خسته نباشید
    ممنون از سایت خوبتون
    می خواستم یه برنامه چربی سوزباری پایین تنه برام بفرستید
    ۱۰۵کیلو وزنمه و ۱۹۰ هم قد .

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.