بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تمرین بیش از حد ، بلای جان ورزشکاران !





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۵ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تمرین بیش از حد ، بلای جان ورزشکاران !

922

تمرین بیش از حد ، بلای جان ورزشکاران !

به جرات می توان گفت که اکثر بدنسازان قربانی تمرین زدگی یا همان تمرین بیش از حد هستند و غافل از اینکه این عارضه تا چه حد می تواند مضر باشد.
مبتدی ها تمرین با وزنه اکثرا به شوق قطور کردن بازوها و ساختن سینه هایی ستبر مثل ستاره های بدنسازی صبح و شب خود را در باشگاه سپری می کنند، تا زودتر و بیشتر نسبت به بقیه رشد کنند.

با ادامه این روند پس از مدتی دچار عارضه تمرین زدگی می شوند و به توقف رشد(استپ زدن بدن) می رسند. این عارضه که اصلی ترین دلیل برای توقف و عدم رشد عضلات بین بدنسازان سطح مبتدی و متوسط است ، چندین نوع دارد که بطور عمده آن را می توان به ۲ نوع برگشت پذیر و غیر قابل برگشت تقسیم کردو مدل برگشت پذیر زمانی است که شما مدتی بیش از حد تمرین کرده اید و مقدار استراحت و غذایتان کافی نبوده و بدن هم در وضیعت ایست قرار گرفته استد در این حالت با چند هفته دوری از تمرین و داشتن رژیم غذایی خوب می توان دوباره بدن را به رشد بازگرداند.

اما در مدل غیر قابل بازگشت دیگر خستگی و اصطلاحا سوختگی تا هسته سلول هم نفوذ کرده و خیلی بعید است که با آن حالت مجدد بتوان به رشد بازگشت.کسی که دچار این نوع تمرین زدگی شود با ید با بدنسازی خداحافظی کند و دنبال رشته دیگری برود چرا که دیگر سلول ها و بافت خاصیت خود را به علت کار و خستگی زیاد از دست داده اند.

مدل تمرین زدگی برگشت ناپذیر معمولا با تمرین زیاد،استراحت و خواب کم و رژیم غذایی نامناسب در یک دوره زمانی طولانی بروز می کند.
توصیه مهم: روشن و اضح است که تمرین بیش از ۳ الی ۴ جلسه در هفته خیلی راحت می تواند منجر به روز تمرین زدگی شود.بنابراین به مبتدی های بدنسازی توصیه می شود از تمرین ۶ جلسه در هفته خوداری کنید. در کنار تمرین خواب و تغذیه خود تهمیت تا بدون دچار شدن به تمرین زدگی از ورش حود لذت ببرید.

نظر خود را بگذارید


یک × 8 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز