بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تمرین بدنسازی با جی کاتلر





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تمرین بدنسازی با جی کاتلر

2076

تمرین بدنسازی با جی کاتلر

اینها حرکاتی هستند که کمتر بدنساز دیگری از آنها استفاده می کند، ولی قهرمان چهار دوره مستر المپیا گاه و بی گاه از آنها بهره می گیرد برای اینکه به بدن  کامل تری دست یابد.

– حرکت باسن با دستگاه :
کاتلر در طول دوره آماده شدن برای رقابت دوبار در هفته به وسیله دستگاه باسن روی عضلات سرینی خود تمرین می کند، برای اینکه هرچه بیشتر فیبرهای این بخش لجوج رابیرون بکشد. دیگر حرکاتی که برای تمرکز روی عضلات سرینی اجرا می کند عبارتند از: اسکات تکی(با دستگاه اسمیت)،پرس پا تکی و  حرکت فیله کمر.


– کشش قایقی سیمکش نشسته با دستگیره طنابی :

اجرای کشش قایقی سیمکش با دستگیره طنابی به او این امکان را می دهد به انقباض کامل تر و تمرکز بیشتری در بخش داخلی پشت دست یابد.

– پشت پا ماشین نشسته تکی :

با اجرای  حرکت پشت پا نشسته به صورت مجزا برای هر پا ، کاتلر می تواند به مقدار بیشتری روی عضلات همسترینگ هر یک از پاهایش تمرکز کند و به تقارن بیشتری دست یابد.

– اسکات تکی با دستگاه اسمیت :

اجرای اسکات با دستگاه اسمیت با یک پا، در حالیکه پای دیگر او از پشت روی یک میز قرار گرفته، به قهرمان اسبق مستر المپیا این امکان را می هد که هر یک از پاهایش را بطور مجزا هدف قرار دهد، و با انقباض عضلات سرینی پای در حال اجرا، این حرکت را همزمان برای تقویت فیبرهای این بخش هم مورد استفاده قرار می دهد.

تمرین بدنسازی با جی کاتلر
برنامه تمرین هوازی جی کاتلر
حرکت هوازی                                زما تمرین

صبح هر روز
استپ میل                                      ۳۰ – ۲۰ دقیقه
تردمیل                                          ۳۰ – ۲۰ دقیقه

عصر (هر روز به جز روزهای پا و پشت پا)
استپ میل                                      ۳۰ – ۱۵ دقیقه
تردمیل                                          ۳۰ – ۱۵ دقیقه

منبع : ایرانی فیتنس

نظر خود را بگذارید


− چهار = 4

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز