بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تمرینات کم خرج خانگی !





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۶ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تمرینات کم خرج خانگی !

2312

بدنسازی در خانه

شما هم فکرمیکنید با یک جفت دمبل و یک میز پرس میتوان تمرین کاملی انجام داد؟ اگر این طور است اشتباه می‌کنید!

یک بدنساز عاشق باید هر طور که ممکن است تمرین کند. خیلی‌ها هستند یک جفت دمبل ومیزپرس درمنزل دارند اما نمی‌دانند چطور میتوانند تمرین کاملی انجام دهند ازطرفی هم امکان باشگاه رفتن مهیا نیست بنابراین منتظرند تا فرصت مورد نظر ناگهان از راه برسد تا بتوانند وقتی برای باشگاه رفتن پیدا کنند.

این اشتباه بزرگی است که نباید مرتکب شوید، چرا که شاید ماهها یا شاید هم چند سال طول بکشد تا بتوانید وقت مورد نظر یا امکان آن را پیدا کنید،در عوض بیایید از امکانات موجود در منزل خود حداکثر بهره وری را انجام دهید وتمرینات خود را کامل و منظم پیگیری کنید.

خانه ای برای رشد

یک جفت دمبل با وزنه،گاهی می‌تواند برایتان خیلی کار آمد باشد. از آنجایی که در مقایسه با‌هالتر که وزنه یکپارچه است،در دمبل‌ها ناچارید دو قطعه وزنه مجزا را مورد استفاده قرار دهید تا عضلات بیشتری در بدن وادار به کار شوند و این خودش مزیتی است.

از طرف دیگر دمبل‌ها بهترین ابزار تمرین برای ایجاد بالانس و تناسب بین طرف چپ و راست بدن چه از لحاظ حجم وچه ازبابت قدرت هستند. با فرض اینکه شما یک میز پرس هم دارید و یک پایه پارالل (یا دو صندلی که بتوانید بین آن پارالل بروید) برنامهای طراحی کرده ام که می‌تواند برایتان کارآمد باشد.

تمرینات را تقسیمی‌نوشته ام که برای به حداکثر رساندن بازدهی هر کدام از جلسات تمرین باید سعی کنید حداقل هر هفته حرکات تمرینی تان نسبت به تمرین قبلی متفاوت باشد. به عنوان مثال عضلات سرشانه را در نظر بگیریم.

درهفته اول اگر تمرین سرشانه تان به این صورت است:

پرس سرشانه با دمبل ۱۰-۸×۴

نشر از جانب ۱۰-۸×۴

نشر خم ۱۰-۸×۴

در هفته دوم می‌توانید برنامه سرشانه را به این ترتیب اجرا کنید.

پرس سرشانه با دمبل تکی ۱۰-۸×۳

نشر از جانب تکی ۱۰-۸×۳

نشر خم تکی ۱۰-۸×۳

نشراز جلو تکی ۱۰-۸×۳

اگر امکان باشگاه رفتن را ندارید باید حواس تان باشد حجمی‌که تا به حال به سختی ساخته اید را دچار تحلیل خواهید کرد، لذا ازامکانات موجود در خانه استفاده کنید و عضلات را درگیر نگهدارید تا تحلیل نروند. بعد از مدتی تمرین در خانه که دوباره به باشگاه بروید متوجه افزایش قدرت خواهید شد، چرا که دمبل‌ها عضلات کمکی بدن را به خوبی تقویت می‌کنند.

تمرین پا

اسکات ۱۴-۱۲×۱۰-۳

لانچ ۱۴-۱۲×۱۰-۳

جلو پا ۱۴-۱۲×۱۰-۳

پشت پا ۱۴-۱۲×۱۰-۳

ساق پا ۱۴-۱۲×۱۰-۳

تمرین سینه

پرس سینه ۱۰-۸×۴-۳

قفسه سینه ۱۰-۸×۴-۳

پارالل ۱۰-۸×۴-۳

تمرین پشت

زیربغل تک دمبل خم ۱۰-۸×۴

زیر بغل دمبل خمیده ۲ دستی ۱۰-۸×۴

پول اور ۱۰-۸×۴

تمرین سرشانه

پرس با دمبل ۱۰-۸×۴-۳

نشر از جانب ۱۰-۸×۴-۳

نشر خم ۱۰-۸×۴-۳

نشر از جلو ۱۰-۸×۴-۳

تمرین کول

شراگ با دمبل ۱۰-۸×۴

تمرین جلو بازو

پشت بازو تکی نشسته ۱۰-۸×۳

پشت بازو خمیده ۱۰-۸×۳

پارالل بین دو نیمکت ۱۰-۸×۳

تمرین ساعد

مچ بر عکس ۲۰×۱۵-۲

مچ ۲۰×۱۵-۲

مچ در حالت آویزان ۲۰×۱۵-۲ حرکت مچ در حالت آویزان طوری اجرا می‌شود که در حالت نشسته یا ایستاده دمبلی کنار بدن درحالت آویزان دارید و از همان حالت حرکت مچ را اجرا می‌کنید.

منبع : علم و عضله

نظر خود را بگذارید


8 + شش =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز