بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تمرینات پلایومتریک برای افزایش سرعت و نیرو





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۹ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تمرینات پلایومتریک برای افزایش سرعت و نیرو

1117

تمرینات پلایومتریک برای افزایش سرعت و نیرو
سالیان سال مربیان و ورزشکاران به دنبال بالا بردن قدرت به منظور افزایش عملکرد ورزشی بوده اند. تمرینات پلایومتریک نیز به همین منظور توسعه یافته اند.این روش آموزشی به دنبال افزایش واکنش انفجاری فرد از طریق انقباض سریع بازشونده عضلانی و افزایش عملکرد سیستم عصبی می باشد.

تحلیل پیرامون مطالعات منتشر شده در مجله پژوهش در نیرو و آمادگی نشان می دهد که برنامه تمرینی پلایو متریک بطور چشمگیری باعث افزایش سرعت در ورزشکاران سرعتی می شود. برای اینکه بهترین نتیجه را از تمرینات پلایومتریک بدست آورید توصیه می شود که حد اقل ۱۵ جلسه در مدت ۱۰ هفته شامل حداقل ۸۰ باراز انواع پرشها همراه با تمرینات انفجاری تغییر مکانی را در هر جلسه اجرا کنید.

بعد از یک دوره ۱۰ هفته ای عضلات شما نیازمند یک تغییر جدید برای پیشرفت بیشتر می باشد. بدن شما طوری برنامه ریزی شده که خود را با شرایط وفق دهد وقتی عضلات شما به هر تمرینی عادت کرد شما به شرایط پایا می رسید و هیچ پیشرفتی را در خود احساس نمی کنید. ارتقا عملکرد ورزشی نیازمند برنامه ریزی فراوان همراه با تغذیه سالم برای ریکاوری و ترمیم بافت های عضلانی می باشد.

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


دو − 1 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز