بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تمرینات هوازی HIIT به روش قهرمان مستر المپیا ( فیل هیث )





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
پنج شنبه ۱۰ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تمرینات هوازی HIIT به روش قهرمان مستر المپیا ( فیل هیث )

3084

 تمرینات هوازی HIIT به روش قهرمان مستر المپیا ( فیل هیث )

فیل هیث ( قهرمان مستر المپیای ۲۰۱۱ ) می گوید : HIIT  به معنی تمرینات اینتروال با شدت بالاست ، شامل ترکیب بازه های زمانی از تمرین هوازی با شدت کم و بازه های زمانی تمرین هوازی با شدت زیاد . این موثرترین شیوه است برای سوزاندن چربی ها . در طول آماده سازی برای مستر المپیا به مقدار زیادی از این روش بهره می برم در حالی که روی تردمیل با شیب مثبت تمرین می کنم از بازه های زمانی متفاوت شامل ۲ دقیقه دویدن و ۲ دقیقه راه رفتن برای کل جلسه تمرین استفاده می کنم .

جلسات تمرین هوازی من شاید تنها ۳۰ دقیقه باشد یا شامل ۶۰ دقیقه ، بنابر این واضح است که در طول آن از بازه های اینتروال متعددی استفاده می شود .

از نظر روانی تغییر سرعت را دوست دارم . وقتی ۲ دقیقه تمرین هوازی با شدت واقعاً زیاد را انجام می دهم ، بسرعت  زمان می گذرد و می دانم زمان کمی باقی مانده تا یک استراحت نسبی داشته باشم  ( منظور هیث از استراحت همان دو دقیقه پیاده روی پیش رویش است ) .

این باعث می شود تا بتوانم آن ۲ دقیقه تمرین شدید را بهتر انجام دهم . سپس برای ۲ دقیقه پیاده روی دارم و دوباره نگاه می کنم که ثانیه ها بسرعت سپری می شوند و آماده می شوم برای دویدن مجدد، و انرژی لازم را کسب می کنم برای اینکه مجدداً ۲ دقیقه شدید را اجرا کنم . این تغییر ریتم تمرین را دوست دارم .

بسیاری از افراد از تمرین هوازی متنفرند و اغلب دلیلش این است که همواره آنها تمرین را با شدت یکنواختی انجام می دهند .

آنچه من انجام می دهم ترکیب کردن تمرین هوازی شدید با تمرین هوازی متوسط است و توالی مداوم بین این دو ، که در نتیجه کمتر باعث خستگی روانی می شود . ضمناً شیوه موثرتی هم برای چربی سوزی است .

منبع  :  مجله فلکس – می ۲۰۱۲

نظر خود را بگذارید


× پنج = 35

۲ دیدگاه برای “تمرینات هوازی HIIT به روش قهرمان مستر المپیا ( فیل هیث )”

  1. مصی می‌گه:

    ممنون از توضیح تمرین هوازی- من کل این تمرین را در ۱۰ دقیقه انجام میدهم و به همان صورتی که شما گفته بودید. آیا لازم است زمان کل تمرین را بیشتر کنم؟ و سوال بعدی اینکه من چند سال پیش تصادف شدیدی داشتم و زانوم ضربه دیده – آیا تردمیل به زانوی من بمرور زمان آسیبی نمی رساند و برای قویتر شدن زانو چه حرکتی باید انجام دهم؟

    • احسان اخلاق منش می‌گه:

      سلام
      ممنون و متشکر از توجه شما به سایت .
      در مورد زمان حرکت مشکلی وجود ندارد فقط اگر اندکی بیشتر کنید بهتر است .
      برای تردمیل نظرات نختلفی وجود دارد ولی بنظر من میتونید با سرعت کم ولی با شیب این تمرین رو انجام بدید و اگر مشکلی بود از پزشکتون سئوال بپرسید تا مشکلی برای شما پیش نیاد

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز