بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تمرینات جلو پا





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۴ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تمرینات جلو پا

493

هاگ پاامروزه در رقابتهای بین المللی کسانی که در عضله ران خود دچار ضعف هستند شانسی برای رقابت نخواهند داشت.برای شرکت در مسابقات دارا بودن رانهای حجیم،تفکیک شده همراه با خط های عمیق برای هر ورزشکار لازم و ضروری است.
در کل میتوان ورزشکاران جدی را از عضلات پایشان شناخت.تمرینات پا از سخت ترین و حساس ترین قسمت کار یک بدنساز میباشد.زیبایی و قدرت یک بدنساز بیشتر از اینکه از بازو ها عضلات سینه سنجیده شود،از عضلات پا مشخص میشود.
افزایش حجم عضله پا بخصوص برای کسانی که در این ناحیه دچار ضعف هستند کاری بسیار سخت و مشکل است
برای افزایش حجم این عضله مهمترین حرکت اسکات هالتر از پشت است.همچنین پرس پا و هاک ماشین به همراه جلو پا ماشین نیز بسیار موثر و مفید است.
نرمشهای کششی و مقاومتی:
تمرینات کششی و مقاومتی تاثیر خیره کننده ای در رشد و قدرت عضلات دارند!!
تحقیقات زیادی بر روی تمرینات مقاومتی انجام شده که همگی تاثیرات مثبت این تمرینات را بر بدن اثبات کرده اند.مدت ۸ هفته تمرین مقاومتی و کششی باعث کاهش ۳۰% میوستاتین در بدن میشود(میوستاتین هورمون مهار کننده رشد عضلات میباشد).ترکیب تمرینات کششی و مقاومتی میتواند عضلات پا را از بن بست (استوپ )رهایی بخشد.
خوشبختانه شرایط و حالت فیزیکی عضلات پا به گونه ای است که به بهترین شکل ممکن میتوان از تمرینات مقاومتی و کششی در تمرین دادن شان بهره برد.
یکی از مزایای این نوع تمرینات،صرف مقدار ناچیز از انرژی برای تمرین میباشد و همچنین انجام تمرینات کششی و مقاومتی باعث پایین آمدن احتمال آسیب عضلات میشود.
حرکات مناسب برای افزایش حجم عضلات جلو پا:
اسکات،پرس پا ،هاگ پا
حرکات مناسب برای کات عضلات
جلو پا ماشین،هاگ ماشین
سیستم های تمرینی مناسب برای افزایش حجم پا
هرمی،پیش خستگی،کیفیتی،کنترلی مستمر کمکی،ترکیبی،ست های ادامه دار
اسکات هالتر از پشت:حرکت اسکات یکی از حرکات پایه و مهمترین حرکت برای عضلات پا میباشد.وقتی حرکت اسکات انجام میشود ،عضلات چهار سر ران،()جلو ران)دو سر ران (پشت پا) ،فیله کمر،باسن،و همچنین عضلات قسمت بالای شکم تحت فشار تمرین قرار میگیرند.

نظر خود را بگذارید


3 × = دوازده

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز