بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تمرینات بدنسازی ((سیستم تری ست))





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۲۹ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تمرینات بدنسازی ((سیستم تری ست))

2241

تمرینات بدنسازی ((سیستم تری ست))

راه های زیادی برای ترکیب کردن « ست » ها در تمرینات بدنسازی با یکدیگر وجود دارد. یکی از این راه ها « تری ست » ها هستند. که در این سیستم، سه حرکت بدون وقفه به منظور وارد آوردن فشار به یک عضله انجام می شوند. این نوع تمرین به علت افزایش پمپاژ ناگهانی خون در قلب و افزایش ضربان قلب در حین انجام حرکت به هیچ عنوان برای مبتدی ها و افراد نیمه حرفه ای مناسب نیست.برای انجام سیستم « تری ست » یک ورزشکار باید حد اقل دو سال سابقه تمرین جدی را داشته باشد.

در این روش می توان تنها یک بخش از عضلاتی را که دارای بخش های مختلف هستند، مورد تمرین قرار داد و هم بخش های مختلف آن ها را. همچنین می توان عضلات کوچک را از سه زاویه تحت فشار قرار داد.

از این روش هم در برنامه تمرینی دوران حجم و هم در زمان نزدیکی مسابقات به منظور تفکیک عضلانی میتوان استفاده کرد.

سینه:

برای هر سه بخش: پرس سینه هالتر + پرس زیر سینه دمبل + قفسه بالا سینه

برای یک بخش: قفسه بالا سینه + پرس بالا سینه

مثال: سرشانه

نشر از جانب + نشر خم + نشر از جلو

برای هر سه بخش: نشر خم + نشر از جانب + سرشانه هالتر از پشت

برای یک بخش: نشر از جانب + کول هالتر دست باز + سرشانه از پشت
تمرینات بدنسازی ((سیستم تری ست))
هالتر + پرس بالا سینه دمبل

جلو بازو هالتر ایستاده + هالتر لاری + دمبل میز شیب دار تک تک

جلو پا ماشین + هاک + اسکات

ساق پا دستگاه پرس + ساق پا خمیده + ساق پا ایستاده دستگاه

همان گونه که مشاهده می کنید می توان سیستم پیش خستگی را در اینجا نیز ترکیب کرد.

از این سیستم نباید بیشتر از یک حرکت در برنامه تمرینی گنجاند ،زیاده روی در  سیستم « تری ست » موجب تمرین زدگی،افزایش زمان بازیابی، افزایش احتمال آسیب دیدگی و شرایط کاتابولیک در بدن میشود.

منبع : مکس استار

نظر خود را بگذارید


− 3 = پنج

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز