بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تمرينهاي ورزشي براي اصلاح پشت گود





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۷ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تمرینهای ورزشی برای اصلاح پشت گود

1342

تمرینهای ورزشی برای اصلاح پشت گود

اصول کلی حرکات: طراحی برنامه ی تمرینی برای اصلاح پشت گود باید به گونه ای باشد که اهداف زیر را تأمین کند:

ایجاد جنبش پذیری و افزایش دامنه ی حرکتی لازم در مهره های ستون فقرات.

کشش و انعطاف عضلات ناحیه ی خلفی ستون فقرات در ناحیه ی کمر.

تقویت عضلات بخش قدامی شکم شامل راست شکمی،مایل خارجی و مایل داخلی.

در همه ی موارد فوق باید از ایجاد فشار بر روی ستون مهره ها خودداری شود.
تمرین ۱
هدف:ایجاد جنبش پذیری در مهره های کمر

روش اجرا: دستها و زانوها روی زمین،سپس مهره های کمری را به حالت شل و آزاد رها کنبد و مجدداً مهره های کمری را به سمت بالا حرکت دهید،به طوری که در مهره های کمری فرورفتگی و برآمدگی ایجاد شود.این حرکت را چند مرتبه انجام دهید و پس از استراحت مجدداً تکرار کنید.

تمرین ۲
هدف: ایجاد انعطاف و کشش در بخش تحتانی عضلات راست کننده ی ستون فقرات

روش اجرا: روی باسن بنشینید،پاها را کشیده و رو به جلو نگه دارید،یکی از پاها را در جلو سینه جمع کنید و با دو دست پاشنه ی همین پا را محکم بگیرید سپس زانو را باز کنید.این حرکت را روی دو پا چند بار تکرار کنید.
تمرین ۳
هدف: تقویت عضلات شکم

روش اجرا: روی باسن بنشینید،پاهای خود را به سمت جلو بکشید و همانند حرکت قیچی به بالا و پایین ببرید.در اجرای این حرکت می توان دستها را از شست روی زمین گذاشت و یا اینکه دستها را بالا نگه داشت.

سایر تمرینهایی که در این مرحله باید انجام شود شامل خزیدن و همچنین شنای کرال پشت در استخر است.

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


+ 8 = هفده

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز